Falske frigir mellom girene er veldig normalt på Ducatier før de er godt innkjørt.Orion skrev:Hehe, tøft. Takk for svar. Blir kjekt å se den i virkeligheten. Eneste mindre positive jeg har lest så langt, er gassresponsen og at enkelte sykler har en tendens til å treffe frigir mellom girene. Førstnevnte går gjerne an å fikse med en mapping (hvis det ikke skulle blitt en vanesak). Og girproblematikken regner jeg med går over av seg selv.
Har du noen formening om hvor mye drivstoff den vil bruke på mila? Sammenlignet med andre Ducatier.
Sent from my iPod touch using Tapatalk
Så vidt jeg fikk med meg så har ikke Scrambleren ride by wire, så selve gassresponsen kan ikke mappes om. Men mye kan gjøres ved å endre andre parrameter. Blir det et stort problem, med mange negative tilbakemeldinger så vil sikkert Ducati ordne ny software til de. Det er jo reltativt vanlig med softwareoppdateringer til nylanserte kjøretøy. Men man må ikke lese seg blindt på ting heller, man får vente til man får prøve selv først

Lett sykkel med momentsterk motor med relativt lite effekt og moderne innsprøytning, så regner jeg med denne vil bli ganske så snill med bensinen