Ja, det må jeg faktisk se om jeg får til. Hvordan gjør jeg det enklest? Tips?biker7 skrev:Og så var det lyd-videon da.. Påbudt med det, når man setter på ny potte vettu :[-o<

Ja, det må jeg faktisk se om jeg får til. Hvordan gjør jeg det enklest? Tips?biker7 skrev:Og så var det lyd-videon da.. Påbudt med det, når man setter på ny potte vettu :[-o<
Dette stemmer sikkert. Når det er sagt så ville jeg ALDRI deltatt på et slikt kurs uten forsikring. Det er ikke verdt det.Cutless skrev:
Men jeg tror et sånt kurs ville gjort underverker for kjøreteknikken og forståelsen min.
Han skrøyt veldig av kjøreegenskapene ja, og det gjør jeg også, den ER så vanvittig leken at det er nesten skummelt. Det eneste den mangler er 20-30 hk, men det får bli når jeg har råd til storebroren R1200R, den deler blandt annet demper og gaffel med min.LordShaft skrev:Så ut som han koste seg godt på biken! Nå skjønner jeg ikke et kvekk tysk.... men virket som han pratet bra om biken
Nei, kan vel si meg enig i detLordShaft skrev:Ja han her har kjørt før, og han her stoler på dekkene.... Ikke jeg som hadde hatt de nedleggene i den tempen, ikke med den bekledningen heller
LordShaft skrev:hvilken dim har du på dekket bak da? Det som er litt artig med "fornuftig" striper er, at jo smalere dekket er, jo lettere å bli kvitt de. Så selv på ducatien jeg hadde. Den var langt tyngre å kjøre på svingete vei, men lettere å komme ut på kanten der enn på bmw'en jeg har nå![]()
La oss si det slik.... Når du ikke har striper igjen på framdekket... da har du hatt gode nedlegg![]()
Jepps,mdet kan bli spennende. Jeg har kjørt på ett sett, og var enormt fornøyd som jeg har nevnt i det uendelige, men det var på KTM Duke 690 på 150 kg/70 hk. Når det er sagt tipper jeg de funker knall på din også!LordShaft skrev:Ja det skal veldig lite til å slite mye dekk på min sykkel, men prøver å kjøre litt rolig... Så jeg ikke svir veldig unødig med gummi... men blir spennende å prøve pilot road 4 å kjøre de knallhardt. Se hvor mye de tåler![]()
Note4
Ja, det har mye å si, og vi som er glad i å utvide sesongen litt skal også tenke litt ekstra på skotøyet. Jeg er veldig i tvil neste gang hva jeg skal ha, men rimelig sikker på det blir PR4 eller PP3. Selv om jeg er foreløpig godt fornøyde med Z8, så har jeg alltid valgt Michelin, og har aldri angret på det. Forresten så kjørte jeg to kvelder på bane med PR4 i fjor med ca 4-5 20min-pass på banen. Begge gangene var midt i verste hetebølgen, og dekkene ble straffet skikkelig. De satt som tyggis pga mykere sider på dekkene og de ble ikke helt oppflisa sånn som PR3 dekka ble. Satt like godt eller bedre enn PP2 som sto på orginalt på Duken.....LordShaft skrev:Ja du skal lete rimelig lenge på nettet for å finne noen som er missfornøyd med pilot road dekkene.
Selv har jeg vært litt i tvil om disse dekkene på min sykkel, da de ikke er anbefalt av fabrikk eller produsent til min sykkel. Samt alle jeg "kjenner" som anbefaler disse dekkene har en litt mildere touring stil enn jeg har![]()
Da er det greit å få tilbakemeldinger fra noen jeg virkelig kjenner kjørestilen til, som olav kanten....f.eks! Han har vel om ikke lik, så hakket kvassere kjørestil enn jeg har. Er han fornøyd, så skal det vel godt gjøres at jeg ikke blir fornøyd![]()
Nå skal det også sies, at Pilot Power 3 dekkene jeg har nå, er det aller beste jeg har kjørt med til nå på sykkel. (har ikke prøvd road enda) Disse er helt suveren på kaldt føre. Grepet er helt suverent og de gir trygghet til inspirert kjøring i massevis
Ja, det var litt drit, men kosta såpass lite at det var verdt forsøket. Funker jo greit, blir bare vel høylytt og bråkete.Elolz skrev:Kjipt å høre.![]()
Dette var billig for å være LeoVince: http://www.ebay.com/itm/8289-Muffler-Ex ... 1711577070