Har vært ute og kjørt de par foregående kveldene også, men litt kjølig ja... 5-6C begynner å merkes når man kjører et par timer.
Ikveld var det imidlertid 10+ og helt perfekte kjøreforhold med tørr og fin asfalt, og flott himmel
Faktisk farlig flott - når man begynner å se mer på utsikten enn veien, mens man kjører svingene ved Hyggen - da er det på tide å skifte fokuset tilbake til veien
Tok dette bildet ved Midtbygda, men ellers var jeg innom Spikekstad, Hyggen, Tofte, Åros, Heggedal og noen av stedene flere enn en gang
Et par nyasfalterte strekninger er det også blitt ved hhv Røyken sentrum og på Grimsrudveien der det har vært som mest humpete (dvs rett før første 60-sonen fra Klokkarstua)

Det var forresten
en sving av alle jeg kjørte ikveld, hvor det tydeligvis var en flekk sand/grus for det ble et lite glipp på bakdekket når jeg gasset på nordover - det var
denne svingen.
Bildet over ble forøvrig tatt akkurat som MC'n passerte 38 000 km - blank - så langt kun med olje- og filter-skift samt et kjede/drev bytte forrige uke - fra jeg kjøpte den ifjor vår med 6500 på telleren - det synes jeg er høyst respektabelt

Men... nå skal den til storservice (som skulle vært tatt på 24K) om et par uker, så det kan bli spennende å se om det blir sjokkregning i forhold til alle servicene den
egentlig skulle vært på. Jeg kan vel tippe at det ikke blir helt billig dersom 4-års intervall for bytte av div gummislanger og bremseslanger blir gjort uansett...