Intruder skrev:Ble litt skremt av en velvoksen MC-kjører som her forleden sa at han hver tur kjørte for å øke sin gjennomsnitts-hastighet langs veiene.

Intruder skrev:Kjører koseturer med min MC jeg....

Intruder skrev:Ble litt skremt av en velvoksen MC-kjører som her forleden sa at han hver tur kjørte for å øke sin gjennomsnitts-hastighet langs veiene.
Intruder skrev:Kjører koseturer med min MC jeg....
Onsløv skrev:Intruder skrev:Ble litt skremt av en velvoksen MC-kjører som her forleden sa at han hver tur kjørte for å øke sin gjennomsnitts-hastighet langs veiene.Det gjør da jeg også, men det er fordi jeg blir mer og mer tryggere på MC'en etter pausen, og tør f.eks å kjøre fortere enn 25km/t i svingene
Intruder skrev:Kjører koseturer med min MC jeg....Japp, det gjør eg også. Andre dager er koseligere enn andre. Venter bare på at temperaturen skal stige litt, så det blir enda mere koseligere.
Hmm ikke bra,Globe skrev:Hmmm.nok en hendelse hvor MC kjører på bil, bakfra!!
[img]http://img.skitch.com/20100423-ksu4jdm3 ... 6kw62g.jpg[/img]
Hmmm....bli tatt i 120 km/t i området rundt Evje-treffet. Det kunne vel ikke være en store overraskelsen at det var fartskontroll i det området. Unnskyld at jeg tillater meg dette, men går det virkelig an å være så sløv?Globe skrev:Nå heter emnet "MC-ulykker: Til SKREKK & ADVARSEL!!!"
Her er en av våre "med-motorsyklister" som er rammet av en selvforskyldt ulykke, Målt til 120 km/t i snitt i 80 sone. Dermed blir sesongen lagt kortere for denne karen!
Du har helt rett, jeg leste Hornnes ikke Hånes..ejs skrev:Hei
Politiet har selvfølgelig lov til å stå der de vil..
Men burde kansje stå der det er farligst å kjøre fort.
Her er det snakk om 4felts vei øst for Kristiansand.
Denne kontrollen hadde nok ikke noe med at det var et MC treff 4 mil unna.
![]()