OleB skrev: Lurer på hva Gammelgutt prøver å overbevise cbrdama om her....![]()
Det tenker jeg vi skal være ekstremt glade for at vi ikke vet så mye om....

OleB skrev: Lurer på hva Gammelgutt prøver å overbevise cbrdama om her....![]()
Jeg tror han prøver å overbevise henne om at melk er rota til alt vondt her i verden og at selv Fidel Castro hadde vært en snill mann om han bare lå unne denne hvite gude-drikkenPollti skrev:OleB skrev: Lurer på hva Gammelgutt prøver å overbevise cbrdama om her....![]()
Det tenker jeg vi skal være ekstremt glade for at vi ikke vet så mye om....![]()
CBR dama ser ihvertfall skeptisk ut ? Jeg tror han prøver å overtale henne til å kjøre SMK jeg gitt
Det hadde hun kledd
Alt kler den smukke, men aller mest kler hun Honda...Pollti skrev: Jeg tror han prøver å overtale henne til å kjøre SMK jeg gittDet hadde hun kledd
Måtte bruke bil for å gjøre ting lettvint vi også...hansraymond skrev:Jupp!! ser jaggu ut som om dere hadde det knakandes bra!![]()
Og fine bilder, skulle gjerne vært med, men Jeg måtte avlyse alle mc turer denne helga,
fordi samboer'n hadde vridd kneet sitt på Volleyball på Torsdagen, det ble legevakt og hele pakka!, så da kunne ho ikke sitte på noe Mc,
da det var meget smertefullt, Bil på Randsfjordtreffet blir litt "feilt"
Vi får heller ha det til gode guttær..men jeg utnytter alle muligheter når det er fint vær, til å kjøre mc ser dere.!
![]()
I alle fall et nytt forsøk på ekte skalldyrtreff på sørlandet...rogg skrev:
Var det noen som nevnte julebord...??????
Yes!Godtvoksen skrev:I alle fall et nytt forsøk på ekte skalldyrtreff på sørlandet...rogg skrev:
Var det noen som nevnte julebord...??????
Da satser du vel på fastfood..ihihihiGlobe skrev: Nå er det utpakking og foringstid![]()
Da kan du og alle andre interesserte merke av i kalenderen fredag 26. august - søndag 28. august 2011...AJ skrev: Det må det bare bli noe av neste år!!!![]()
Gleder meg allerede!!!