Glatt var det ja! Hadde pigg bak, piggdekket som hører til foran står på K1100'n, dette var en av grunnene til at jeg snudde!RuneMC skrev:Så ut som om føret var litt glatt på den videoen, men du kjører vel med pigg?
Stort sett bare veier og +5C her idag og så 3stk MC'er med sidevogn rett nord for Drammen. De var på vei sørover - mulig de kom fra Krystall Rally eller noe lignende?![]()
Foreløpig ikke fristet til å ta ut sykkelen pga salt på veiene, men det kan jo bli tidlig sesongstart om mildværet holder seg...
Bryr meg ikke om saltet jeg...

Holder på med det meste som interesserer meg, men hovedsaklig går det i motorsykler og skogsdrift!Olav K skrev:![]()
Det er alltid spennende og interessant å følge deg her på bloggen din, du har mange jern i ilden.
Jeg er både imponert og misunnelig på graden av kunnskap og pågangsmot du har. Fantastisk![]()
Kunnskapen er mest prøv, feil, improviser, med endel bakenliggende i utdanningen jeg holder på med. Har jo så og si vokst opp i garasjen/verkstedet...
jongsanim skrev:Så de samme tre med sidevogn lengre sør (kjørte selv fra Tjøme til Oslo).
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Mange av utlendingene som er på Krystall Rally kjører til Nordkapp eller venter en uke eller to og drar på Primustreff. Kunne tenkt meg Primustreff en gang jeg også, men man må ha tid til slikt... og tiden er det knapt med når man går skole...AJ skrev:Tipper de kom fra Primus-treffet på Fjorda ved Randsfjorden...