DrGreve skrev:jonnykr skrev:DrGreve skrev:jonnykr skrev:Men jeg VET at de produktene jeg har nevnt holder mål, av egen erfaring.
Kanskje du ikke vet bedre?

Nei, du mener det? At jeg sitter her å bløffer, eller at de ikke hold en tryning likkavæl kansje? Kansje jeg slo hodet mitt uten å vite det og lider av hukommelsestap? Kansje jeg er blind kansje? Eller aksjonær i Biltema? Eller har familie som jobber der? Eller at jeg kjenner noen som kjenner noen som har jobbet i Biltema?
HMMMMM?

Ja NOE må det jo være når jeg sitter her å forsvarer søppelprodukter fra Biltema.

Her var det mye kanskje, men jeg skal prøve med bare ett..
Jeg hadde en nabo som hver gang vi tok oss en pinne, bedyret at den eneste bilen som var brukende til å dra campingvogn var Volvo og den eneste campingvognen som var noe tess var Kabe.. Problemet var bare at han hadde ikke eid noe annet enn Volvo og Kabe.
Kanskje det er ditt ståsted også?
Forøvrig er det fornøyelig å registrere at du tar på deg den indignerte masken når du får i retur det samme som du slenger ut.

Det må jo være noe du ikke helt forstår her. Når jeg viser til en velt i relativt stor hastighet hvor Biltemas hånd/hendelsbskyttere skrapte langs den grusen som røsket 2 bolter tvers av på rammefester til henhodsvis koffertbærer og veltebøyle, knakk et koffertfeste i metall tvers av og bøyde veltebøyla på samme side, så snakker jeg om erfaring fra en reell hendelse. Om jeg ikke har prøvd å velte med dyrere hendelbeskyttere er irrelevant da Biltema sine holdt og gjorde den jobben de er konstruert for. Og når de er like hele unntatt noen skraper så bytter jeg dem vel ikke ut med noe annet? Jeg er da vel ikke dum heller! De har bevist sin verdi.
Og når man som meg har hatt 10 Motorsykler, så har man SELVFØLGELIG eid noe annet. Jeg gikk også kjøpte dyr olje før, heller ikke utstyr på Biltema. Jeg kjøper selvfølgelig ikke alt på Biltema i dag heller. Men når folk jeg kjenner som har gode erfaringer med diverse produkter derfra som f.eks. varmeholkene deres, dekkspakene, styrehevere, mcjekken deres, veskene deres, olja, o.s.v. hvorfor skal jeg ikke stole på dem? Hvorfor skal jeg betale 3 ganger mer for det andre steder når biltemas produkter gjør jobben?
Det er jo ikke fordi man aldri har prøvd noe annet jeg handler noen produkter på Biltema. Det er jo FORDI jeg har prøvd andre produkter jeg mener det er bortkasta penger å betale 3 ganger så mye for noe som Biltemas produkter gjør like bra.
Ta f.eks veskene til Biltema, funker som hakka møkk. Brukes i all slags vær, sommer som vinter. Søle, grus, møkkete og fæle men like hele. Hvorfor skal jeg da ikke være fornøyd med dem? Hvorfor skulle jeg da kjøpe vesker til kr 1500.- fra noen andre når Biltemas til kr 500.- gjør jobben like godt på grus og i søle, saltlake og drit?
Dette er rett og slett basert på erfaringer etter praktisk bruk. Og det morsomste av alt er at dette jeg viser til får MYE mer juling og belastninger grunnet mitt bruksområde som er 95% grus, enn hva de fleste andres utstyr gjør. I tillegg er jeg i gang med piggdekk og kjører lenge før de fleste andre får pakket MC,n sin ut av dyna. Som nevnt, i saltlake, møkk, gjørme og søle.
Og det holder mål! Så jo, jeg kan meget trygt si at JEG VET!