Sitter her å har funnet ut at det blir plass til både Finnskogentur, tre uker sommerferie
og McSidens Sommertur i Juni måned, men da er det jaggu ikke mye tid til annet :-)å
Yess, jeg blir med på alt

Det kunne jeg tenkt meg å gjøre også, men vet ikke om sykkelen blir ferdig. hadde vært artig å sett sykkelen din da. :-)Delta8v skrev:Sitter å gleder meg over billetter til MC-messa :)
Å ser på det fine været å lurer på om det virkelig ikke går an å ta en tur ut med sykkel'n ;D
ojda skrev:Jeg har også bladd i kalenderen, å jeg:
Sitter her å har funnet ut at det blir plass til både Finnskogentur, tre uker sommerferie
og McSidens Sommertur i Juni måned, men da er det jaggu ikke mye tid til annet :-)å
Yess, jeg blir med på alt![]()
Blir det samme vær i morgen..... Ja, da kan det hende Rukka utstyret blir hentet på loftet og Speed'n tatt ut av dvalenguzziman skrev:Det kunne jeg tenkt meg å gjøre også, men vet ikke om sykkelen blir ferdig. hadde vært artig å sett sykkelen din da. :-)Delta8v skrev:Sitter å gleder meg over billetter til MC-messa :)
Å ser på det fine været å lurer på om det virkelig ikke går an å ta en tur ut med sykkel'n ;D