Keep it up

Hehe takk for det Ojda... Spørs om du ikke blir nødt å ta opp igjen litt av foto interessen din igjenojda skrev:Bare for å ha sagt det![]()
Det bildet av han "pølsegubben" i Stelvio er bare så jævelig bra![]()
Åsså jeg som normalt ikke har sansen for "tofarget photo"
Noe særlig bedre valg en den Traktoren du har valgt finnes det vel ikke, den er i alle fall vill nok.LordShaft skrev:Men hva faen skal en med en R sykkel annet enn å se bra ut eller kjøre godt på bane?![]()
Det er brukenes til langt mer, men der finnes sykler som er langt bedre egnet til ALT annet enn en R sykkel. Å når langturer skal prioriteres, ja da var igrunn valget lett. Det måtte bli traktor :-)å
LordShaft skrev:Hehe takk for det Ojda... Spørs om du ikke blir nødt å ta opp igjen litt av foto interessen din igjenojda skrev:Bare for å ha sagt det![]()
Det bildet av han "pølsegubben" i Stelvio er bare så jævelig bra![]()
Åsså jeg som normalt ikke har sansen for "tofarget photo"Du viste jo en del tendenser underveis
Det er veldig betryggende å høre. Flere på nettet kan melde om samme erfaringene med 1290'en. Håper bare jeg er like heldig med mine erfaringer.Barbarozza skrev: Under ferien min traff vi på 4 hollendere(max 30 år) som jobba på BMW, de kom fra Garmish, så vi snakka litt med dem om samme greia,hva er den ultimative tursykkelen og hva anbefalte de ??? Jauda...1200GS og hva kjørte de, 1600GT, 1000XR +GS som de veksla på, og når jeg lå i Castellane traff jeg nok en Hollender som var ihuga KTM fantast, samme greia :) Forøvrig hadde han kjørt nærmere 20 tusen på sin 1290 uten noe feil :) Og det var vannvittig mye bedre en 1190 han hadde før.
Jeg får vel poste noen bilder sjøl også i bloggen min, men kommer ikke i nærheten av deg med bildene dine, eller referatene.
PS det er veldig hyggelig å være fler hvis man går bra sammen og har noenlunde lik kjørestil og evner, men helt jævlig hvis det krasjer :)
Her er en film jeg har tatt som viser hvordan det er å kjøre ned på den brosteinlagte veien. Ganske glatt, kan du si!LordShaft skrev: Jepp.... alt... hele veien....Brostein. Å ikke bare er det brostein. Men det er faen meg rød brostein i midten for å skille høyre og venstre fil :=D>![]()