Jeg ser likheten AT...........:geek:ArcticTiger skrev:![]()
Skal Carpa være med og
![]()
Ja, lurte litt på at det kanskje ikke var deg, for det var jo feil farge på Mottor-sykkernCarpa skrev:Jeg ser likheten AT...........:geek:ArcticTiger skrev:![]()
Skal Carpa være med og
![]()
men det er nok ikke meg........
Carpas Crap a talk
Har du prøvd å skru på bryteren for å sette på lysa da? :-P hehehe... :-)Hjernen skrev:Hjemme etter en tur på verkstedet hvor jeg feilsøkte litt på lysa til en GW,
klippet av ca 4m med kabel som gikk til ingenting... Blir nok en tur i morra
også for å finne ut litt mere... Natta!!
Du får gi beskjed hvis du trenger hjelp til noe :)hakhap skrev:Prøver å få gjort leksa i Polsk for imorgen (første kurs) slite noe veldig men må ikke gi meg ennå
Bjønnavind skrev:Har du prøvd å skru på bryteren for å sette på lysa da? :-P hehehe... :-)Hjernen skrev:Hjemme etter en tur på verkstedet hvor jeg feilsøkte litt på lysa til en GW,
klippet av ca 4m med kabel som gikk til ingenting... Blir nok en tur i morra
også for å finne ut litt mere... Natta!!
Tæppatå'k!
Nabofeider er det mye av her i landet. Mye vil ha mer osv...Busa Trond skrev:For å være helt sikker stod jeg opp med begge beina først i dag. Etter en tur i postkassa der det lå et brev fra Jordskifteretten. Tykt som et vond år var det, også prøvde jeg å tolke det som stod der, ikke mulig
Helt greskt og vel så det.
Måtte ned til naboen for å høre og han kjente til saken på forhånd. Det var vist en på en hytte nedenfor meg som kranglet på hvor stien hans frem til hytta skulle gå, voksent det når hytta er bygget i 1961.
Men da er det 26 stk naboer og fem dommere som skal sette av en dag på å få dette i orden, dette er vell brukte skattepenger og tapt arbeidsfortjeneste.
Er det ikke litt sexy å være så rund i kanten at det plager deg at folk på nabo hytta går over feil måsadott når dem skal kose seg i ferien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så det er mao store muligheter for at du blir bestemor i år ?Carpa skrev:Nabofeider er det mye av her i landet. Mye vil ha mer osv...Busa Trond skrev:For å være helt sikker stod jeg opp med begge beina først i dag. Etter en tur i postkassa der det lå et brev fra Jordskifteretten. Tykt som et vond år var det, også prøvde jeg å tolke det som stod der, ikke mulig
Måtte ned til naboen for å høre og han kjente til saken på forhånd. Det var vist en på en hytte nedenfor meg som kranglet på hvor stien hans frem til hytta skulle gå, voksent det når hytta er bygget i 1961.
Men da er det 26 stk naboer og fem dommere som skal sette av en dag på å få dette i orden, dette er vell brukte skattepenger og tapt arbeidsfortjeneste.
Er det ikke litt sexy å være så rund i kanten at det plager deg at folk på nabo hytta går over feil måsadott når dem skal kose seg i ferien.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Her er det forøvrig full ommøblering på rommet til mellomste frøkna, nå skal hun ha dobbeltseng
Det ble jeg i fjor detJompa skrev:Så det er mao store muligheter for at du blir bestemor i år ?Carpa skrev:Nabofeider er det mye av her i landet. Mye vil ha mer osv...Busa Trond skrev:For å være helt sikker stod jeg opp med begge beina først i dag. Etter en tur i postkassa der det lå et brev fra Jordskifteretten. Tykt som et vond år var det, også prøvde jeg å tolke det som stod der, ikke mulig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Her er det forøvrig full ommøblering på rommet til mellomste frøkna, nå skal hun ha dobbeltseng
Åsså kom dobbelsenga først nå?Carpa skrev:
Det ble jeg i fjor det
Vel, hvordan den ble til skal jeg ikke uttale meg om, men det var eldste jenta da. Mellomste må gjerne vente noen år før hun finner på å få barn. :-)å :-)å :-)åJK95 skrev:Åsså kom dobbelsenga først nå?Carpa skrev:
Det ble jeg i fjor detBle det så dårlig plass at de måtte ligge oppå hverandre før da eller?
![]()
Uansett, gratulerer
Da burde du nok ikke lese yr...guzziman skrev:Sitter og studerer yr.no. For til fredag braker det løs. uansett
Kan bli en frisk tur hjem ifra vinterlagringen ser det ut til, får bare håpe det ikke kommer mer snø... så går det sikkert greit å kjøre den ene mila hjem. er jo så tørt å fint på veiene rundt her i østfold nå. Møtte en mc på E6 på veg til sverige i dag.. og det så riktig så eh.. trivelig utCarpa skrev:Da burde du nok ikke lese yr...guzziman skrev:Sitter og studerer yr.no. For til fredag braker det løs. uansett
Eller vg http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel. ... d=10108050