Bjerknez' | BMW i4 M50 M-Sport Pro

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Bosted: Trondheim

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av thewiz »

åh, skulle så gjerne vært med men er dessverre på jobb og har fullt opp hele dagen i morgen :sorry

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

De ner grei. Blir bare en kjapp tur inn for å prøvekjøre før jeg kjører hjem igjen :thumleft

Må jo begynne å tenke på min neste sykkel snart. I løpet av neste år er garantien borte på Street'en (2 år) og den har da angivelig også rundet 40.000km. og vel så det. Blir uansett ikke noe bytte i år, men jeg liker å være tidlig ute. :thumleft

Har sansen for MT09 Tracer, så mulig det blir noe slikt ved neste korsvei. Den har en kvikk motor (Hvis den er like rask som MT09, så er den i følge Youtube videoer like rask som Yamaha R6 i spurten) Bra dreimoment som løfter fremhjulet lett, mye plass til bagasje er det også. Den koster fort 160.000,- med utstyret jeg evt. skal ha, men da er den også ganske påkostet. Yamaha garantien på hele 5 år setter jeg også stor pris på. Siden jeg kjører ganske mye, så er det befriende å tenke på at jeg har en slik garanti å støtte meg til. Da har jeg mulighet til å kanskje beholde sykkelen lenger uten å tenke på at det bør dukke opp uforutsette kostnader.

Det skal sies at jeg heller ikke har hatt noe som helst problemer med Street Triple og jeg liker Street'en utrolig godt på absolutt alle punkter. Grunnen til at det kaaanskje blir merkebytte kommer av at jeg mener Yamaha har klart og lage en touring sykkel som er liten å lett, har bra med power og faktisk ser bra ut (min mening). Yamahas 5 års garanti har jeg også sansen for. Midtstøtte på en slik sykkel synes jeg er helt greit og det gjør alt vedlikehold enklere som feks. kjedesmøring.

Jeg må nok gå litt i meg selv og finne ut hva det er jeg EGENTLIG vil. Jeg føler jeg er litt ferdig med å teste dekkenes egenskaper i nærmiljøet på veier jeg har kjørt tusen ganger før. Nå synes jeg kanskje tiden er inne til å kanskje velge turene mine mer med omhu. Ser for meg færre men evt. lengre turer. Å da merker jeg at jeg får litt plassproblemer slik jeg har det i dag.

Men vi får se. Jeg skal teste Traceren skikkelig i morgen og gå litt i dybden. Røske å rive litt, dra på litt ekstra, teste funksjoner etc. Mest skeptisk er jeg til vindskjermen. Så jeg skal ut på E6 og teste denne også. Jeg skal også justere den best mulig til min høyde. Så jeg kommer nok med en tilbakemelding i morgen etter prøvekjøringen om hva jeg synes :thumleft

Traceren fåes også med ekstralys faktisk. Får litt mer touring preg over seg. Ved siden av Acrapovic eksos, radiator beskyttelse, justerbare hendler og masse annet flott utstyr så tror jeg en Tracer vil se veldig bra ut.

Brukeravatar
cosmogs
Innlegg: 306
Registrert: 05 jul 2014, 22:09
Motorsykkelen din: Speed Triple RS
Bosted: Drammen

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av cosmogs »

Sviker! :twisted
Neida, det er lov å tenke "neste mc" - gøy er det også, kos deg med Tracer´n! :thumleft
2018 Triumph Speed Triple RS (2018 -->)
2014 Triumph Street Triple (2014 - 2018)
1976 Kawasaki Z650 (1987 - 1989)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av LordShaft »

Er litt i samme bås selv jeg godeste Bjerknes. Hva blir min neste sykkel? For meg blir det å fortsette i rr segmentet noen år til, eller tippe ned på noe som er mer Touring inspirert. Det står og faller litt på hvordan jeg opplever turen i sommer. Går det helt fint å toure på rr så fortsetter jeg med det. Men er også litt lei av å slipe dekk på de små side veiene i lokal miljøet :redface

Note4

Dykkeren
Innlegg: 94
Registrert: 30 okt 2011, 17:36
Motorsykkelen din: BMW R 1200 GS LC/Husqvarna 701 E

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Dykkeren »

Ser du henger deg litt opp i dette med 2 år og 5 års garanti. Både Triumph og Yamaha må følge forbrukerkjøpsloven som gir deg 5 års reklamasjonsrett. Den såkalte "garantien" til Yamaha er etter det jeg kan lese på deres egne nettsider ikke noe mer enn det forbrukerkjøpsloven gir deg, som også Triumph må følge. En garanti skal dekke mer enn det forbrukerkjøpsloven gir deg og det gjør ikke Yamaha sin (rent salgstriks og ulovlig faktisk).

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Er litt i samme bås selv jeg godeste Bjerknes. Hva blir min neste sykkel? For meg blir det å fortsette i rr segmentet noen år til, eller tippe ned på noe som er mer Touring inspirert. Det står og faller litt på hvordan jeg opplever turen i sommer. Går det helt fint å toure på rr så fortsetter jeg med det. Men er også litt lei av å slipe dekk på de små side veiene i lokal miljøet :redface

Note4
Jeg synes rett og slett Tracer er den ultimate touringsykkelen som også har krefter nok til å kjøre fra sykler som Yamaha R6, Kawasaki Z1000 etc. opp til en viss hastighet. (ut fra noen youtube videoer jeg har sett). Dette gjelder MT09, men Tracer har samme motor så forskjellene er nok ikke veldig stor. Uansett så tror jeg Traceren har nok krefter til at man kan ha det veldig gøy uten at sykkelen blir for stor.

Skal teste en Tracer i dag som sagt, så får vi se hva jeg sitter igjen med av inntrykk. Jeg er mest nyskjerrig på dempere og hvordan dem fungerer ved litt aktiv kjøring i svinger, samt vindskjermen og åssen den oppfører seg på E6. Yamaha sin 5 års garanti er også betryggende.

Nå har jeg ikke kommet så langt at fargevalg er en issue, men man har tre farger å velge mellom og det er Race Blue, Rød og Grå. Race Blue er totalt utelukket. Ser så jævlig harry ut. Rød synes jeg også er litt døll... så blir nok i tillfelle den grå tror jeg... så sant det ikke dukker opp noen spenstigere alternativer til neste år....

________

Men er det forresten noen her med litt kjennskap til Yamaha som kan fortelle meg hvordan disse "A", "B" "Standard" modusene fungerer på Traceren? Jeg har lest meg til at B-modus reduserer kreftene med 30%, men er Traction Control involvert i disse modusene?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Bosted: Bergen
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av LordShaft »

Hvorfor er traceren den ultimate touring sykkelen? Har en bekjent som kjører en, han skal til å bytte bakdemper nå :-k

Når jeg tenker ultimate touringmaskin, så er jeg litt mere over på K1300S til bmw. VFR'en til honda eller 1400 til kawa.. :scratch :roll

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Hvorfor er traceren den ultimate touring sykkelen? Har en bekjent som kjører en, han skal til å bytte bakdemper nå :-k

Når jeg tenker ultimate touringmaskin, så er jeg litt mere over på K1300S til bmw. VFR'en til honda eller 1400 til kawa.. :scratch :roll
Jeg tenkte så klart på i det segmentet den er i. :lol
Men jada... kan hende jeg dro på litt ekstra for kjentfolk der :-)å

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av ojda »

Det sies mye rart på dette forumet, av mer eller mindre igjennomtenkt karakter. ;-)

Men når det gjelder Den Ultimate Touring-maskin er det kun en som fortjener den benevningen,

Å det er: BMW K1300GS :-k
Å ja, det er bevisst :thumleft
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Bosted: Buskerud

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Tommas »

Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av ojda »

Tommas skrev:Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg
Veldig, veldig kloke ord fra Tommas. :thumleft
Prøvde jo MT09`n til Pakistaner-kammeraten din i helga, og for all del,
med noen strategiske grep hadde det blitt en fin (ikke flott) turmaskin,
men det var liksom ikke veldig mye extra ved den da.
Med det mener jeg at han har gjort et veldig godt valg, men som 3. sykkel
for en relativt aktiv motorsykklist med etterhvert endel mil på veien ville jeg tittet andre steder :[-(

For exempel en slik "ØkoStrada" som Tommas foreslår, eller endatil BMW R1200Rs
om bokser ikke er turndown fur deg ;-)
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

ojda skrev:
Tommas skrev:Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg
Veldig, veldig kloke ord fra Tommas. :thumleft
Prøvde jo MT09`n til Pakistaner-kammeraten din i helga, og for all del,
med noen strategiske grep hadde det blitt en fin (ikke flott) turmaskin,
men det var liksom ikke veldig mye extra ved den da.
Med det mener jeg at han har gjort et veldig godt valg, men som 3. sykkel
for en relativt aktiv motorsykklist med etterhvert endel mil på veien ville jeg tittet andre steder :[-(

For exempel en slik "ØkoStrada" som Tommas foreslår, eller endatil BMW R1200Rs
om bokser ikke er turndown fur deg ;-)
Det var vel ingen MT09 det Bestefar :lol

Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Bosted: Trondheim

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av thewiz »

Hva med noe mer sportslig Bjerknez? BMW S1000R? Knallsykkel med masse krefter. Relativt lik triplen din i forhold til sittestilling vil jeg tro.

Eller Aprilia Tuono?

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

Tommas skrev:Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg
Jeg er usikker på om jeg er enig med deg her. Siden det er en helt annen type sykkel, så er det vel egentlig ett steg opp på en annen stige?
Traceren har en meget spennende motor, ved siden av at den tilsynelatende skal ha dempere som er bedre enn den på MT09. Om ikke så er det på med Øhlins, så den bekymringen har jeg ikke. Man har på en måte mer plass, og selv om det ikke er pent, så ser dte helt greit ut med toppkoffert samt sidevesker til denne som er låsbare. Har til tider savnet dette. Dette har også Explorer'n og BMW 1200 GS etc. men jeg synes dem blir litt for tunge og voldsomme, og dessuten synes jeg Traceren ser bedre ut.

Blir spennende å prøve litt i dag og danne seg et bilde.... :-)å

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

thewiz skrev:Hva med noe mer sportslig Bjerknez? BMW S1000R? Knallsykkel med masse krefter. Relativt lik triplen din i forhold til sittestilling vil jeg tro.

Eller Aprilia Tuono?
Traceren er faktisk mer sportslig med tanke på motor enn den jeg har og den tar faktisk Z1000/Yamaha R6 etc. i spurter opp til en viss hastighet... på bakhjulet.... (hvis man kan kjøre). Altså i følge Youtube. Den veier kun 207kg. (wet). Den er kanskje ikke like svingvillig som den jeg har i dag, men det er plass til mer på sykkelen etc.

S1000R er nok ikke noe alternativ for meg. Da blir det heller en Street Triple R igjen :thumleft
Ikke for at S1000R er noen dårlig sykkel (langt her i fra) men hovedgreia er at jeg kanskje satser på mer plass og en mer turvennlig sykkel og da er jo S1000R ikke veien å gå. :thumleft

Rettelse: Snakker om MT09 her med tanke på Youtube. Men Tracer har samme motor og sikkert ikke langt unna. Uansett en pekepinn nok for meg til å fortelle hva som bor i sykkelen av krefter. Har uansett ikke tenkt til å kjøre om kapp med noen :thumleft

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av ojda »

Bjerknez skrev:
ojda skrev:
Tommas skrev:Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg
Veldig, veldig kloke ord fra Tommas. :thumleft
Prøvde jo MT09`n til Pakistaner-kammeraten din i helga, og for all del,
med noen strategiske grep hadde det blitt en fin (ikke flott) turmaskin,
men det var liksom ikke veldig mye extra ved den da.
Med det mener jeg at han har gjort et veldig godt valg, men som 3. sykkel
for en relativt aktiv motorsykklist med etterhvert endel mil på veien ville jeg tittet andre steder :[-(

For exempel en slik "ØkoStrada" som Tommas foreslår, eller endatil BMW R1200Rs
om bokser ikke er turndown fur deg ;-)
Det var vel ingen MT09 det Bestefar :lol

Det der har ALDRIG jeg sagt :redface :redface :sorry t
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Bosted: Trondheim

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av thewiz »

115hk på 207kg? Er det mer sporty enn du har i dag? :-k

Må være marignale forskjeller ihvertfall. Kan ikke se for meg at du har så mye mindre effekt enn dette og vekten er vel ihvertfall ikke over 207?

Kan ikke helt forstå at denne skal "ta" en R6 heller, da R6 fra veier 190kg VÅT, samt at man har 130hk til rådighet. Men en dreven sjåfør tror jeg ikke traceren vinner overlegent. Annen motortype utgjør vel endel forskjell på f.eks 0-100. 0-100 er jo egentlig helt irrelevant spør du meg da men :roll

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 24622
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Bosted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Bjerknez »

thewiz skrev:115hk på 207kg? Er det mer sporty enn du har i dag? :-k

Må være marignale forskjeller ihvertfall. Kan ikke se for meg at du har så mye mindre effekt enn dette og vekten er vel ihvertfall ikke over 207?

Kan ikke helt forstå at denne skal "ta" en R6 heller, da R6 fra veier 190kg VÅT, samt at man har 130hk til rådighet. Men en dreven sjåfør tror jeg ikke traceren vinner overlegent. Annen motortype utgjør vel endel forskjell på f.eks 0-100. 0-100 er jo egentlig helt irrelevant spør du meg da men :roll
Jeg skrev opp til en viss hastighet. Har vel litt med hvor kreftene er plassert hen dette. Uansett så er det vel små marginer uansett sykkel.

Men søk på mt09 vs r6 på YouTube. Da ser du mt09 tar r6 i aks, nærmest delvis på bakhjulet. Lenger opp i hastighetene vinner nok en R6.

Men det var du som tok frem det med sportslighet. Med riktig teknikk og lang erfaring vil en middels god R6 fører få passet sitt påskrevet av en gammel mann på en stor Explorer. Les: Bamsefar :lol

Brukeravatar
Ashland
Innlegg: 280
Registrert: 03 mar 2015, 14:45
Motorsykkelen din: .

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Ashland »

ojda skrev:
Bjerknez skrev:
ojda skrev:
Tommas skrev:Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg
Veldig, veldig kloke ord fra Tommas. :thumleft
Prøvde jo MT09`n til Pakistaner-kammeraten din i helga, og for all del,
med noen strategiske grep hadde det blitt en fin (ikke flott) turmaskin,
men det var liksom ikke veldig mye extra ved den da.
Med det mener jeg at han har gjort et veldig godt valg, men som 3. sykkel
for en relativt aktiv motorsykklist med etterhvert endel mil på veien ville jeg tittet andre steder :[-(

For exempel en slik "ØkoStrada" som Tommas foreslår, eller endatil BMW R1200Rs
om bokser ikke er turndown fur deg ;-)
Det var vel ingen MT09 det Bestefar :lol

Det der har ALDRIG jeg sagt :redface :redface :sorry t
Det er godt å se de gamle tar feil de også :lol :knegg

Er nok en Fazer 8 her går den også som FZ8-S, en helt ok sykkel.

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av ojda »

Bjerknez skrev: en gammel mann på en stor Explorer. Les: Bamsefar :lol
Selvutnevnt Yamaha-Expert :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Bosted: Oslo

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av ojda »

Ashland skrev:
ojda skrev:
Bjerknez skrev:
ojda skrev:
Tommas skrev:Blir artig å høre hva du synes, men hadde det ikke vært artigere med et hakk opp?
Tracer virker nesten litt kjedelig i forhold til den du har nå, og er vel nesten en "innstegsmodell".

Er ikke helt sikker på hva jeg ville foreslå, men du er på sporet ved å begynne prøvekjøring ;-)

Kanskje en S1000XR? :-k :knegg
Veldig, veldig kloke ord fra Tommas. :thumleft
Prøvde jo MT09`n til Pakistaner-kammeraten din i helga, og for all del,
med noen strategiske grep hadde det blitt en fin (ikke flott) turmaskin,
men det var liksom ikke veldig mye extra ved den da.
Med det mener jeg at han har gjort et veldig godt valg, men som 3. sykkel
for en relativt aktiv motorsykklist med etterhvert endel mil på veien ville jeg tittet andre steder :[-(

For exempel en slik "ØkoStrada" som Tommas foreslår, eller endatil BMW R1200Rs
om bokser ikke er turndown fur deg ;-)
Det var vel ingen MT09 det Bestefar :lol

Det der har ALDRIG jeg sagt :redface :redface :sorry t
Det er godt å se de gamle tar feil de også :lol :knegg

Er nok en Fazer 8 her går den også som FZ8-S, en helt ok sykkel.
De gamle tar ikke feil :[-X De bare tilnærmer seg sannheten via omveier :-)å :lol
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av mortenolb »

Hvorfor så mye imot traceren her inne? Den ser bra ut, har passe med krefter og er ifølge flere like inspirerende til å kjøre som en dust som en supermotard :P "Innstegsmodell" ser jeg på som noe lignende det jeg har, ikke noe du klarer å tippe bakover med uten innsats :D

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3618
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Bosted: Hobøl

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av mortenolb »

Tipper forøvrig at den ikke er noe mindre svingvillig enn din, Bjerknez, men det må nesten du avgjøre :knegg

Brukeravatar
Ashland
Innlegg: 280
Registrert: 03 mar 2015, 14:45
Motorsykkelen din: .

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av Ashland »

ojda skrev:De gamle tar ikke feil :[-X De bare tilnærmer seg sannheten via omveier :-)å :lol
Du var jo innom riktig merke, så det skal du ha 1/2 poeng for :lol

Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Bosted: Trondheim

Re: Bjerknez' blogg - Triumph Street Triple R

Legg inn av thewiz »

Hehe, jeg tenkte bare at du kanskje ønsket litt mer power når du først oppgraderte. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe 600cc engang til for å si det slik, da blir det 1000 :prf

Svar