Jeg regner vel med at det muligens var årets siste, men man vet jo aldri.
Turen gikk til Tranby -Lierbyen- Holmsbu og himatt, sånn ca. 10 mil i flott vær.

Tok litt tid før jeg kobla kjennskapet men tuta en hilsen et par hundre meter ned i bakken ja...Godtvoksen skrev:I følge min fru som var på spasertur i formiddag mens jeg var på jobb så møte hun en MC like ved den store og helt nødvendige rundkjøringa i Kvinesdal..Duville skrev:Det er så greit å ha MCen stående klar - det ble 8 - 9 mil nå på morran - fint høstvær 10 -11 grader. Tok det nok litt med ro på grunn av lett rester etter strøing og litt lauv i veiene men likevel - er ikke helt sikker men jeg tror jeg møtte frun til en av deltakerene på Randsfjordtreffet så kan man jo undre på hvem det var. Helt alene ----
Tror ikke det var din siste tur....Gammelgutt skrev:Hadde en liten tur i går, Sandvika- Kongsvinger- Lunderseter- Kirkenær- Flisa- Kjellmyra- Flisa- Elverum- Hamar- Sandvika. Det ble 43 mil, lurer på om dette var årets siste "tur"?.
Godt herdet, gikk ute mang en natt fra åtte års alder.Intruder skrev:Gammelgutt,du er ikke sann..........Du må være en av forumets minst frosne!!
![]()
Når du skriver slik Gammelgutt, på en offentlig og åpen nettside - skal en da late som en ikke leste det, eller vil du at en skal be deg utdype det noe nærmere? Det er jo på ingen måte vanlig at en gutt på åtte år går ute om natta (Gammelgutt skrev: Godt herdet, gikk ute mang en natt fra åtte års alder.
Skjønner deg godt. Kalt nok å sette seg i bil..Baron von Waffel skrev:I dag ble det ikke noen lang tur. Men til og fra jobb på lett MC får holde når det er 11,5 minus.
Merker at støvlene mine ikke er til vinterbruk. Og hanskene var ikke gode nok. Selv ikke inne i Givi-muffene. Men resten av kroppen hadde det godt og varmt. Dogget litt på visiret når jeg stod på rødt, men pinlock er genialt.rogg skrev:Skjønner deg godt. Kalt nok å sette seg i bil..Baron von Waffel skrev:I dag ble det ikke noen lang tur. Men til og fra jobb på lett MC får holde når det er 11,5 minus.