Jeg valgte Strandafjellet, kom på at der har jeg ikke kjørt MC før. Stranda nå, bensin og kafferast i finværethaakeik skrev:Sitter på bakeriet i Austbyde sammen med Tore L og koser oss med kaffe og Napolionskake

Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Se der, ja
Er dette en sånn enkel hytte med et soverom med kjøkkenkrok og dusj?
Og det jeg lurer på, Tore, er om du greide å holde følge med Guzzi'enTore L skrev: 20 aug 2020, 18:22 Det er ledige hytter til de som lurer på det, bare å ringe 992 06 110.
De bildene er nok litt photoshoppaAJ skrev: 20 aug 2020, 18:22Er dette en sånn enkel hytte med et soverom med kjøkkenkrok og dusj?
Det er nemlig det jeg har booket :) .
På bildene på booking.com ser det veldig bra ut, men det er jo ikke allltid bildene gjengir virkeligheten akkurat slik den er...
Han vil sikkert ikke innrømme det, men han ble langt bak et par ganger
Ja han er på plass i hytte 18. Dette er en D-hytte, og jeg er strålende fornøyd.haakeik skrev:De bildene er nok litt photoshoppaAJ skrev: 20 aug 2020, 18:22Er dette en sånn enkel hytte med et soverom med kjøkkenkrok og dusj?
Det er nemlig det jeg har booket :) .
På bildene på booking.com ser det veldig bra ut, men det er jo ikke allltid bildene gjengir virkeligheten akkurat slik den er...![]()
Sanitærforholdene er bra. Rent og pent. Kun 30 meter unna. Hotell og restaurant er 250m. Resepsjonen er på hotellet og ikke campingplassen.
Nå er KjellV på plass.
Samme som da jeg var på tur med flere for noen år siden, bl.a en Ttriumph Tiger 1200, som ble liggende langt bak og føreren sperret øynene noe ufrivillig opp da vi stoppet og tok oss en pause kort tid etterpå...haakeik skrev: 20 aug 2020, 19:13 Han vil sikkert ikke innrømme det, men han ble langt bak et par gangerVi har stort sett kjørt pent.
Ingen problem med det, jeg brukte bare de 3 første girene for å holde følge.
Å ja...Tore L skrev: 20 aug 2020, 19:47Ingen problem med det, jeg brukte bare de 3 første girene for å holde følge.
Hey!kjellv skrev: 20 aug 2020, 20:19 Da erklærer vi MCsidens forumtreff 2020 for åpnet
Sent fra min TA-1053 via Tapatalk
Skål xses