Må innrømme at jeg er litt stolt og beæret over at den ble døpt Silkesvarten, slik jeg foreslo...OleB skrev:[album]1068[/album] Dåpen av Silkesvarten - forrettet av vår egen kjære seremonimester Globe

Må innrømme at jeg er litt stolt og beæret over at den ble døpt Silkesvarten, slik jeg foreslo...OleB skrev:[album]1068[/album] Dåpen av Silkesvarten - forrettet av vår egen kjære seremonimester Globe
Javisst, og du ble utnevnt til fadder under dåpen i og med at navneforslaget var dittBanditmannen skrev:Må innrømme at jeg er litt stolt og beæret over at den ble døpt Silkesvarten, slik jeg foreslo...OleB skrev:[album]1068[/album] Dåpen av Silkesvarten - forrettet av vår egen kjære seremonimester Globe
Wow! For en ære!Globe skrev:Javisst, og du ble utnevnt til fadder under dåpen i og med at navneforslaget var dittBanditmannen skrev:Må innrømme at jeg er litt stolt og beæret over at den ble døpt Silkesvarten, slik jeg foreslo...OleB skrev:[album]1068[/album] Dåpen av Silkesvarten - forrettet av vår egen kjære seremonimester Globe.
Det hele er filmet, så alle skal få med seg seremonien
Da er eget emne om treffet opprettet her: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=2316" onclick="window.open(this.href);return false;Godtvoksen skrev:Da kan du og alle andre interesserte merke av i kalenderen fredag 26. august - søndag 28. august 2011...AJ skrev: Det må det bare bli noe av neste år!!!![]()
Gleder meg allerede!!!![]()
Detaljer kommer vi tilbake med når vi nærmer oss den helga...
Minnechippen er tømt inn på "eplemaskina" her, så vi får se om jeg kan få satt meg ned i ettermiddag med litt redigering.Banditmannen skrev:Wow! For en ære!Globe skrev:Javisst, og du ble utnevnt til fadder under dåpen i og med at navneforslaget var dittBanditmannen skrev:Må innrømme at jeg er litt stolt og beæret over at den ble døpt Silkesvarten, slik jeg foreslo...OleB skrev:[album]1068[/album] Dåpen av Silkesvarten - forrettet av vår egen kjære seremonimester Globe.
Det hele er filmet, så alle skal få med seg seremonien![]()
Når kommer filmen?
:=D>Dexter skrev:Jeg tror han prøver å overbevise henne om at melk er rota til alt vondt her i verden og at selv Fidel Castro hadde vært en snill mann om han bare lå unne denne hvite gude-drikkenPollti skrev:OleB skrev: Lurer på hva Gammelgutt prøver å overbevise cbrdama om her....![]()
Det tenker jeg vi skal være ekstremt glade for at vi ikke vet så mye om....![]()
CBR dama ser ihvertfall skeptisk ut ? Jeg tror han prøver å overtale henne til å kjøre SMK jeg gitt
Det hadde hun kledd
Synd du ikke fikk oppleve Randsfjorden-treffet. Tror de fleste hadde det trivelig, jaTyr`n skrev:men det blir vel mulighet senere igjen , jeg får nøye meg med å lese og se på bildene deres for denne gangen
Helt korrekt!pelsen skrev:vi kom avgårde for sent fra Oslo til å rekke fellesturen på lørdag.
Ser av bildene at dere stoppa på Statoil på Hov, så da var det vel dere vi så og vinka til der da.
HD-chopper og KTM RC8R som putret forbi i følge.
hadde det enda vært en glider, neida, det er stivramme chopper med 195/65 15 bilhjul bak.mekkern skrev:syntes det var en artig missmatch ja...glider og svingracer...
Misha skrev:Hmm vi får visst rigge til Tiger'n til AJ med en svær vimpel neste gang vi skal ha treff, en slik greie som ridder'ne hadde med seg til hest i hine hårde dager. Litt lettere å finne oss blandt bermen da...
Eller en slik vimpel, som Dexter har foreslått internt her på forumet:Gammelgutt skrev:Flagge med MCsidens Tskjorte?.