Vi har som kjent flyttet og da ble det ikke plass til den gamle sengen, kanskje like greit siden den i utgangspunktet burde ha vært lempet på fyllinga
I går gikk vi til innkjøp av rammemadrasser fra Ikea og de ble oppmontert og gjort klar til en god natt søvn. I følge bruksanvisningen kan den oppleves litt hard i begynnelsen og det kan nok stemme. Vi var våkne før seks i morrest og både frokost og kaffe er fortært for lenge siden nå gitt...
Siden vi i NAF MC Trondheim har kommet i gang igjen med søndagsturene våre og det er søndag i dag, blir det tur
Ikke den voldsomt lange turen i dag siden det sikkert blir noen "rustne" damer og herrer som skal være med.
Vi skal innom
http://falstadsenteret.no/arrangement/2 ... _norsk.pdf der det er minnemarkering og en snartur innom Tautra der det helt sikkert blir fortært litt mat og drikke.
Så vidt jeg vet, blir vi i MCsiden representert med Gizmodude, Firda, Bulldog70, meg og Globe. Sistnevnte tar nok med banneret vårt.
Så, da er jeg klar men må vente litt siden det fortsatt er 2 og halv time til avgang. Blir nok litt mere kaffe