dypen skrev: 15 apr 2023, 15:34 Flott sykkel @Tore LMen, topboksen ser ut til å romme like mye som begge sidekoffertene tilsammen :)

dypen skrev: 15 apr 2023, 15:34 Flott sykkel @Tore LMen, topboksen ser ut til å romme like mye som begge sidekoffertene tilsammen :)
Joda BMW sin K serie er flotte sykler, og er veldig fornøyd med den som tursykkel. Og Givi V56 toppboks er stor, ingen tvil om det.
Ja, jeg hadde det :)
Oj, den var veldig finTore L skrev: 15 apr 2023, 20:28Ja, jeg hadde det :)
Når jeg henta min fra vinter lagring hos KUS, var jeg og så litt på denne
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=289599566
Så nå blir det denne på deg denne sesongen, forstår jeg...dypen skrev: 15 apr 2023, 20:58Oj, den var veldig finHyggelig kilometerstand, GT foran GLT i min verden og nyere enn 2012 spesielt med tanke på gearboks, tre BMW kofferter, motorvernbøyler, ekstralys og DAB, servicehistorikk + ny service nå
Det eneste jeg ser som mangler er GPS enheten da sykkel’n er forberedt for den, bare å dytte på plass. Dette er ikke noe å vente med
![]()
Du må nok se å få testkjørt en, først som sist...
Givi har kommet med ny toppboks, V58NNT MAXIA , som faktisk ikke ser så verst ut, litt kamelform på toppen (så plass til 2 hjelmer, 1 i hver hump antar jeg) og vipps, mye finere. Italienere kan design
Om jeg fortsatt hadde vært Moto Guzzi Stelvio eier ville jeg nok gått for en slik. Jeg hadde 1200 8V versjonen med støpte felger og avrundede originale sidevesker. Så en hvit (hvis den fargen leveres?) V58NNT MAXIA ville nok passet bra sammen med disse på nettopp den modellen.pingvin skrev: 16 apr 2023, 13:54
Givi har kommet med ny toppboks, V58NNT MAXIA , som faktisk ikke ser så verst ut, litt kamelform på toppen (så plass til 2 hjelmer, 1 i hver hump antar jeg) og vipps, mye finere. Italienere kan designI flere farger også.
![]()
Den der er sykt fin. Satt på den når jeg var hos Kus MC og kjøpte GS’nTore L skrev: 15 apr 2023, 20:28Ja, jeg hadde det :)
Når jeg henta min fra vinter lagring hos KUS, var jeg og så litt på denne
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=289599566
Jeg er klar hvis det er mulig å prøvekjøre, har du K1600 kan du få kjøre 1290 SAS :)
Jeg har ingen K1600, nei. Og skal heller ikke ha en slik. Her er det helt andre preferanser som gjelder. Svære sportstourere og ditto cruisere er helt utafor interessefeltet mitt når det kommer til motorsykler. Var litt interessert for noen år siden, men altså ikke nå lenger.