MCsiden.no treff i Sverige 2012! Nå med bilder fra s. 37!

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: MCsiden.no treff i Sverige i 2012! BOOKING-link i 1. pos

Legg inn av Busa Trond »

Intruder skrev::mc7 Står fortsatt som usikker,kommer til å betale for plassen i Arctic Tigers hytte,så er vel bare et tastetrykk unna... :8-[ :sorry

Men så var det denna deppinga som forandrer seg fra dag til dag... :oh

Har nå vært tre dager med kone og vennepar på bedriftsleiehytta på Sjusjøen...Topp,har dette litt i bakhuet for et lite
treff til sammarn,men time vill sjåv !! :prop:

Det er bare å trykke på knappen Intruder. Det blir trivelig ser du.

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

Vi er 12-15 stykker som veldig gjerne vil at du skal bli med Intruder.
Jeg synes du skal forandre status til "BLIR MED" jeg,
og om det skjærer seg er det bare en som blir sint på deg.
Og det er DU! :punch
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Det er jo ei stund til ennå, men etterhvert så kan vi jo planlegge kjøringa bort dit :thumleft . Å kjøre raka vegen er kjedelig, så det må bli noen omveier hvis det skal bli en Tur :D . Det er trivelig å kjøre noen støkker i lag, så da kan vi legge ruta slik at folk kan kobble seg på etter hvert, akkurat som Roa-turen i høst :thumleft
Jeg har utgangspunkt for turen i Andebu, Vestfold, og hvis jeg kjører om Hadeland-Brumundal-Elverum feks :-k , så er det ikke lengre turen enn at det går greit å komme seg til Karlstad i løpet av dagen, hvis jeg starter Det Buldrende Hjertet litt tidlig på Fredags-mårran :mc1

Edit: Måtte bare se litt på Sykkern nå :yeyeye
Bilde
Huff, detta var i tidligste laget å begynne å planlegge Karlstad-Turen, reisesjuka risstterrr i en stakkars kroppp, er redd det blir ei laaang ventetid, men det er jo snart 2 uker sia sola snudde, ja, så det går rette veien :knegg :thumleft

Brukeravatar
evike
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Kontakt:

Legg inn av evike »

Vi har også utgangspunkt (veldig nær) Andebu. MEN: hvis ikke verden forandrer seg, så jobber jeg frem til kl. 14 denne fredagen, så da blir det bare korteste, retteste veien i tilfelle.

Står fortsatt på Kanskje... Det skal være diverse småting som skal gjennomføres før dette. Bl.a. en LANG tur på kryss og tvers i Europa Vest, ned til Be-Ne-Lux først. Noe har med økonomi å gjøre også, men akkurat det kan jo forandre seg denne våren...
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Legg inn av Busa Trond »

ArcticTiger skrev:Det er jo ei stund til ennå, men etterhvert så kan vi jo planlegge kjøringa bort dit :thumleft . Å kjøre raka vegen er kjedelig, så det må bli noen omveier hvis det skal bli en Tur :D . Det er trivelig å kjøre noen støkker i lag, så da kan vi legge ruta slik at folk kan kobble seg på etter hvert, akkurat som Roa-turen i høst :thumleft
Jeg har utgangspunkt for turen i Andebu, Vestfold, og hvis jeg kjører om Hadeland-Brumundal-Elverum feks :-k , så er det ikke lengre turen enn at det går greit å komme seg til Karlstad i løpet av dagen, hvis jeg starter Det Buldrende Hjertet litt tidlig på Fredags-mårran :mc1

Edit: Måtte bare se litt på Sykkern nå :yeyeye
Bilde
Huff, detta var i tidligste laget å begynne å planlegge Karlstad-Turen, reisesjuka risstterrr i en stakkars kroppp, er redd det blir ei laaang ventetid, men det er jo snart 2 uker sia sola snudde, ja, så det går rette veien :knegg :thumleft
Ja det er nydelig sykkel du har ja, slike bilder varmer godt nå på en vinter kveld. Skal ta en nærmere titt på den på Svensketuren.

PS. tøff eksos også

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

ArcticTiger skrev: Jeg har utgangspunkt for turen i Andebu, Vestfold, og hvis jeg kjører om Hadeland-Brumundal-Elverum feks :-k , så er det ikke lengre turen enn at det går greit å komme seg til Karlstad i løpet av dagen, hvis jeg starter Det Buldrende Hjertet litt tidlig på Fredags-mårran :mc1
Fra Roa på Hadeland lar det seg gjøre å kjøre denne ruta som byr på mange artige vegstrekninger (bl.a. sideveier til kjedelige Rv.4 mot Oslo/Lillestrøm) fram til Fetsund. Deretter en avstikker (omvei, vil noen kalle det... :roll ) til Sørumsand og Blaker før vi ender på Aursmoen og fortsetter til Bjørkelangen i retning Setskog og svinger av borti høgget der et sted og setter kursen mot Skotterud og videre over grensa til Sverige, innom Charlottenberg og evt. også Arvika for de som ønsker det, før siste etappen til Karlstad... :jada:

Ruta er tegnet opp i huk & hast og jeg garanterer ikke at jeg har på tegnet den helt riktig. Men det ser nå i hvert fall riktig ut :P :p
Roa_Karlstad.PNG
(http://g.co/maps/h4vtn" onclick="window.open(this.href);return false;)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Siden tida fram til sesongstart går fortere enn vi aner, minner jeg på dette treffet som skjer i høysesongen på Bomstad-Baden ,en av Sveriges mest populære og flotteste campingplasser med den stranda og uteområde forøvrig.
De som vil være med bør antakelig bestille god tid i forveien... ;-)

Før bestilling - les denne posten:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 646#p93646" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Heysan!

Hvor får jeg tak i sånne, RuneMC (som ha lagt ut bildet...) ?
Bilde
jo bare ha noen sånne på treffet i Sverige :D \:D/

Brukeravatar
ZZR-Tom
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Legg inn av ZZR-Tom »

Tiger er vel fra Thailand, prøv vinmonopolet eller et øl pol/øl utsalg e.l har ofte det(trur eg)

Brukeravatar
Northman
Motorsykkelen din: 99 mod R1

Legg inn av Northman »

ZZR-Tom skrev:Tiger er vel fra Thailand, prøv vinmonopolet eller et øl pol/øl utsalg e.l har ofte det(trur eg)
Hadde det på Rema i glassflasker sist jeg var der :)
It is better to exist unknown to the law.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Northman skrev:
ZZR-Tom skrev:Tiger er vel fra Thailand, prøv vinmonopolet eller et øl pol/øl utsalg e.l har ofte det(trur eg)
Hadde det på Rema i glassflasker sist jeg var der :)
OK! 8) DA må vi innom dere en tur og hanke inn et par-tre flasker til Sverige-turen, vet je ;e

Så - tilbake til topic :janikk :
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3624" onclick="window.open(this.href);return false;

pelsen
Motorsykkelen din: ja

Legg inn av pelsen »

høhø
fra samme land som sykkelen da :-)
Triuimph bygger jo sykler der, thaiumphs :knegg

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

pelsen skrev:
høhø
fra samme land som sykkelen da :-)
Triuimph bygger jo sykler der, thaiumphs :knegg
Jo'a... men ikke den jeg har. Den er laga i England :jada:

Og ! tilbake til topic - igjen...
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=15&t=3624" onclick="window.open(this.href);return false;

Så får jeg bare beklage at jeg kom i skade for å la meg avspore pga. en ølboks... :redface
All grunn til en :orefk til meg selv...

:mk

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Hmm :-k , ja, jeg syns du har blitt litt Streng mot oss dine undersåtter angående on/off topic i det siste AJ, den nyvunne Proprietær-rollen har vel ikke gått deg til Hodet :scratch ?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Riktignok er det full vinter utenfor vinduene her, men likevel ikke mer enn et halvt år til Karlstad-turen \:D/ .
Her en kort, grei og så og si udelt positiv erfaring fra en norsk familie; høy score - 9.0 - jevnt over:

http://www.zoover.no/sverige/varmlands/ ... mpingplass" onclick="window.open(this.href);return false;

Mens en nederlender går for en 4'er i snitt... :eh

Svar