Hovedsaken er at du lager en introvideo du liker selv og som du står for. Hva jeg mener har jo svært liten betydning. Sikkert mange som har innvendinger på min video også, hehe.Snikkeren skrev:Tanken var å ha en intro jeg kan bruke på alle videoene. Både de som har med droneflyging, og de som har med MC-kjøring å gjøre. Og de som har begge deler.
Men det er klart, jeg kan jo kjøre introen med forskjellig bakgrunnsbilde, alt etter hva innholdet skal være. Da må jeg i så fall lage flere alternativer.
Jeg kommer dog til å sprite opp min videointro litt med levende videoer i stede for statiske bilder etc. Men det får bli en annen dag. Hvis det viser seg at jeg får til en skikkelig kul kjørevideo i løpet av sommeren så kommer jeg nok til å lage en egen videoinntro som passer den spesifikke turen for å få den til å skille seg litt ut.
Men tilbake til din intro:
Når jeg ser denne globusen samt teksten i videoen din så ser dette veldig ferdiglaget ut. Denne globusen er heller ikke 100% rund og jeg misstenker at bildet er trykt sammen eller noe?
Uansett en fin intro, men den virker ikke veldig egenprodusert, hvis du skjønner hva jeg mener.
Det er en del år siden fancy skyggeeffketer og flares etc. var kult så i mitt hode så får jeg litt 90-talls assosiasjoner.
Men du spør om min (og andres) mening og da får du den, hehe.
Poenget er som sagt at du liker dne selv, samt at jo hovedformålet med en slik intro er at de som ser den faktisk synes den er flott uten å bli for prangende. For hovedmålet er jo egentlig å trekke folk til videoene dine.
Min er sikkert ikke perfekt den heller, men så lenge jeg liker deg greit selv, så bruker jeg den

Men den bakgrunnsmusikken har jeg hørt tusen ganger før... men husker ikke hvor... ?