Lykke til med mekkingen herr skaft!

Ler like mye hver gang jeg leser den tråden.Voodoodoo skrev:Vær forsiktig ved montering så du ikke gjør samme blemma som han her:LordShaft skrev:Hepp hepp.... Da var søren meg tidy tail'en min kommet i posten. Spørs om jeg ikke blir nødt til å mekke litt i kveld![]()
Det gikk meget raskt.... oppdatering følger
http://www.zxforums.com/forums/zx-6r-fo ... -help.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Klassiker den tråden der :0)
Memento mori
Fest skiltet med dobbelsidigtape! Så slipper du stygge skruer på skiltetLordShaft skrev:
Må blandt annet få borret meg noen hull gjennom skiltet også
Jeg mistet et skilt slikAndreas skrev:Fest skiltet med dobbelsidigtape! Så slipper du stygge skruer på skiltetLordShaft skrev:
Må blandt annet få borret meg noen hull gjennom skiltet ogsåF.eks den sorte, litt tykke, de har på Biltema. Sitter som fy..
Hmm, da har du vært uheldig! Jeg har gjort dette på alle mine kjøretøy i mange, mange år. De gangene jeg har avskiltet noe, så har jeg neste ødelagt skiltene for å få de avTheHaughom skrev:Jeg mistet et skilt slikAndreas skrev:Fest skiltet med dobbelsidigtape! Så slipper du stygge skruer på skiltetLordShaft skrev:
Må blandt annet få borret meg noen hull gjennom skiltet ogsåF.eks den sorte, litt tykke, de har på Biltema. Sitter som fy..
Assymetrisk front kan vel bare være BMW...?ArcticTiger skrev:Den er jo så skjev-øyd den der Mottor-sykkern din, at man skulle nesten tru den var Japansk
Leste nylig det nyeste FastBikes Magazine fra Storbrittanien, og der sto det at da BMW skulle sette seg i gang med S1000RR, tok de utgangspunkt i Suzuki Gsx-R 1000, så ja, den er faktisk en kryssningLordShaft skrev:det er en kryssning :-P beste av begge verdener