Den eneste jeg har testet er 98mod og likte den,synes det var veldig bra kjøreegenskaper og morofaktor i denHaymaker skrev:Det er vel ingen som liker den nye R1 frivillig?

Den eneste jeg har testet er 98mod og likte den,synes det var veldig bra kjøreegenskaper og morofaktor i denHaymaker skrev:Det er vel ingen som liker den nye R1 frivillig?
Nå tenker jeg mer på styling.Kawagutten skrev:Den eneste jeg har testet er 98mod og likte den,synes det var veldig bra kjøreegenskaper og morofaktor i denHaymaker skrev:Det er vel ingen som liker den nye R1 frivillig?
Åjoda!!!Haymaker skrev:Det er vel ingen som liker den nye R1 frivillig?
Av disse er Ducati'en den klart tøffeste rent utseendemessig. På en god andre plass kommer Yamahaen. BMW'en blir nermest "anonym" i dette selskapet synes jeg...ZZR-Erling skrev:thewiz skrev:Ingenting slår denne i min bok. Helt sinnsykt lekker sykkel.
Godt "valg" ja!
Dog tar jeg denne:
eller denne:
Den nye 1299 er ivertfall blitt lekker med det nye eksosanleggetthewiz skrev:Ingenting slår denne i min bok. Helt sinnsykt lekker sykkel.
cannon skrev:Jeg tror nye R1 kommer til å feie det meste av banen de neste par årene. Motor, elektronikk og chassis er i flg tester top notch. Håper den kommer med et alternativ uten ABS, slik som zx-10r. Fronten er åpenbart designet med tanke på banebruk, der lyktene ikke er tillagt noen særlig rolle designmessig. I like:-)
Ååååå det er så sinnsykt sexye former på denne sykkelen. Blir spennende å se de forskjellige termi potte alternativene til denne. Liker dette langt bedre enn de under på 1199 :-)åAndreas skrev:Den nye 1299 er ivertfall blitt lekker med det nye eksosanleggetthewiz skrev:Ingenting slår denne i min bok. Helt sinnsykt lekker sykkel.![]()
[img]http://i440.photobucket.com/albums/qq12 ... mage_1.jpg[/img]
LordShaft skrev:Ååååå det er så sinnsykt sexye former på denne sykkelen. Blir spennende å se de forskjellige termi potte alternativene til denne. Liker dette langt bedre enn de under på 1199 :-)åAndreas skrev:Den nye 1299 er ivertfall blitt lekker med det nye eksosanleggetthewiz skrev:Ingenting slår denne i min bok. Helt sinnsykt lekker sykkel.![]()
[img]http://i440.photobucket.com/albums/qq12 ... mage_1.jpg[/img]
LordShaft skrev: Har dere noen gang irritert dere grønn over skrivefeil, og/å feil, da/når feil (on the line)???
Flott, det har ikke jeg, men det er en ting jeg mener det burde gå an å få en slutt på her inne.... Det er den (åpner vinduet å brøler) #"$%%$"# quote missbruken.
Svarer du på forrige post, er det helt unødvendig å bruke quote på hele teksten. Det kan være greit å bruke quote om det er noe spesefikk i en lengre tekst som du skal gjengi.... Men å drive hor med quote burde slåes langt hardere ned på![]()
For min skyld, å sikkert noen få andre, er det mulig å få til?
Skal nevnes at jeg er relativt lett anntenlig i dagkan være noe med mangel på store mengder nikotin de siste dagene å gjør
![]()
Takk, slutt! :-)å
Right in the kisser!!!!jhn skrev:![]()
Jammen bra du kan få hjelp der du er da... brannmann Sam (Thommas, sorryLordShaft skrev:
Skal nevnes at jeg er relativt lett anntenlig i dagkan være noe med mangel på store mengder nikotin de siste dagene å gjør
![]()
Takk, slutt! :-)å
Beklager å måtte skuffe deg :-)å Dette er en japansk utgave, det er de som får disse påklisstrede pottene (heldigvis)LordShaft skrev:Andreas skrev:Den nye 1299 er ivertfall blitt lekker med det nye eksosanleggetthewiz skrev:Ingenting slår denne i min bok. Helt sinnsykt lekker sykkel.
Ååååå det er så sinnsykt sexye former på denne sykkelen. Blir spennende å se de forskjellige termi potte alternativene til denne. Liker dette langt bedre enn de under på 1199 :-)å