Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Du har så rett, med litt hjelp av hytter så gikk det over forventningene, til de fleste vil jeg anta.kjellv skrev: g må jeg konkludere med at å kjøre i regndress og i vedvarende regnvær over flere dager var faktisk ikke noe problem. Været har ikke lagt noen betydelig demper på turgleden.
Sent fra min SM-A515F via Tapatalk
Hva syns du om denneTore L skrev:Du har evnen til å kose deg Rolf Arne, og nå har du endelig litt bedre vær fra vår herre også. Kjør forsiktig og ta noen pauser innimellom når du kjører av fergen, og god tur videre.
Ser fram til oppdateringer fra turen din :)
Ja det er den , men tenker mye på all den morroa jeg kan ha om jeg ikke kjøper....så er jeg og Pan blitt noe i lag.... må tenke litt på pengebruken..Tore L skrev:Er dette den 2019 1250 Rt som MC Oslo har?
I så fall ser den veldig bra ut, og hadde også passet meg helt utmerket :) Det er en slik jeg mener du bør se etter, hvis du skal ha noe lettere en det du har og med bedre og mer kjørekomfort.
Men denne koster jo litt, du kan også se etter BMW R1200 RT fra 2014 mod, med 125 HK.
Tenker at bruker jeg så mye penger så handler jeg hos forhandler.dypen skrev:Så du er lysten på BMW, lykke til med det som er virkelig morro "se etter motorsykkel for å gjøre en bra handel"Mange fine R1200RT på finn med hyggelig kilometer ser jeg ...
Ja, har kommet hjem Rolf Arne :) Var hjemme rundt kl. 23 på mandags kveld, etter at AJ og jeg tok farvel i Brumunddal, ble det strake veien hjem på E6.rolf-arne skrev: 25 aug 2021, 06:38Ja det er den , men tenker mye på all den morroa jeg kan ha om jeg ikke kjøper....så er jeg og Pan blitt noe i lag.... må tenke litt på pengebruken..Tore L skrev:Er dette den 2019 1250 Rt som MC Oslo har?
I så fall ser den veldig bra ut, og hadde også passet meg helt utmerket :) Det er en slik jeg mener du bør se etter, hvis du skal ha noe lettere en det du har og med bedre og mer kjørekomfort.
Men denne koster jo litt, du kan også se etter BMW R1200 RT fra 2014 mod, med 125 HK.
Takk for klar svar Tore. Kommet hjem ?
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nå fikk jeg lyst på Tsjekkia som er kjempeflott med flott vær og fine mc veier, kan bli veldig varmt der sommerstid men god mat og godt øl :) Nærmer meg vel to sifret besøk og hjulkjørt ned tre ganger, bestandig vært vest for Praha og kjørt masse i områdene rundt Mlada Boleslav. Har også en del netter på Hotel Ort i Neprivec som vi betalte det samme for dobbelrom i en uke som en natt i Rostock på 2000 tallet. På den tida betalte vi på landsbygda ca 30 kroner for full middag med drikke (øl og snaps) Det var veldig billig og handle og feriere der før det ble Euro :)rolf-arne skrev: 26 aug 2021, 14:54 Innom Tsjekkia, og flott MC veia, en regn skur og ei mørk sky som fulgte mæ ei stund... men no steike solskinn , 30 graderish....godt å leve.
Skulle ønske æ kjørte bil, bare noen meter sida var de marked...nydelige ting.... heldigvis for pengebruk så har æ ikke plass..
Selv om nån antyde at æ kanskje har glemt noe....skal komme tilbake til det....
Fremdeles billig , i forhold til Norge og Tyskland.dypen skrev:Nå fikk jeg lyst på Tsjekkia som er kjempeflott med flott vær og fine mc veier, kan bli veldig varmt der sommerstid men god mat og godt øl :) Nærmer meg vel to sifret besøk og hjulkjørt ned tre ganger, bestandig vært vest for Praha og kjørt masse i områdene rundt Mlada Boleslav. Har også en del netter på Hotel Ort i Neprivec som vi betalte det samme for dobbelrom i en uke som en natt i Rostock på 2000 tallet. På den tida betalte vi på landsbygda ca 30 kroner for full middag med drikke (øl og snaps) Det var veldig billig og handle og feriere der før det ble Euro :)rolf-arne skrev: 26 aug 2021, 14:54 Innom Tsjekkia, og flott MC veia, en regn skur og ei mørk sky som fulgte mæ ei stund... men no steike solskinn , 30 graderish....godt å leve.
Skulle ønske æ kjørte bil, bare noen meter sida var de marked...nydelige ting.... heldigvis for pengebruk så har æ ikke plass..
Selv om nån antyde at æ kanskje har glemt noe....skal komme tilbake til det....