Jeg likte ikke den avstanden til tanken... Blir seende så kunstig ut... I mangel på bedre måte å ordlegge meg. Kan du ta et bilde på litt avstand... Så en får bedre helhets inntrykk.... Og du? Vask tanken din

Sony Z2
Det ble nøyaktig 3 måneder.LordShaft skrev:Godt å være hjemme igjen tenker jeg.... Lenge du har vært på andre siden av kloden nå?
Jeg likte ikke den avstanden til tanken... Blir seende så kunstig ut... I mangel på bedre måte å ordlegge meg. Kan du ta et bilde på litt avstand... Så en får bedre helhets inntrykk.... Og du? Vask tanken din
Sony Z2
Å fyddaJohnnyTh skrev:Noen gangen var vi helt oppe i fartsgrensen til og med!
Ja sånn kan det gå når man lander i dårlig selskap og hestene får fri flyt.SuperMorten skrev:Å fyddaJohnnyTh skrev:Noen gangen var vi helt oppe i fartsgrensen til og med!
Tja, kanskje det.. får tenke littFlanker skrev:Du har jo et internasjonalt fornavn, uten R'er. Så hvorfor ikke ta utgangspunkt i det og kaste på noe mer som passer?
For asiater blir vel det J.H Tlading...ErikVHThorup skrev:J.H Trading?
Isomarine Consulting evt Lonely LiderJohnnyTh skrev:Takk for forslag. De er under vurdering.
Jeg skal levere konsulenttjenester innen teknisk isolering. Hovedsaklig i Asia. Så dildomannen faller nok ut.
Lonely Solutions?poulet_cavalier skrev:Isomarine Consulting evt Lonely LiderJohnnyTh skrev:Takk for forslag. De er under vurdering.
Jeg skal levere konsulenttjenester innen teknisk isolering. Hovedsaklig i Asia. Så dildomannen faller nok ut.![]()
?
IRBB Consulting?JohnnyTh skrev:Lonely Solutions?poulet_cavalier skrev:Isomarine Consulting evt Lonely LiderJohnnyTh skrev:Takk for forslag. De er under vurdering.
Jeg skal levere konsulenttjenester innen teknisk isolering. Hovedsaklig i Asia. Så dildomannen faller nok ut.![]()
?