Limt på ny decal på lokket til bremsevæska, :-)å
Du må på en plass som har en rørbøyer, hos en rørlegger muligens. Husk å sikre deg mot at røret ikke deformeres i bøyen på ett eller annet vis..jonnykr skrev:jeg skrudde av potta på min Africa Twin i dag for å sjekke det jeg trodde kun var en eksoslekkasje der hvor potta er festet til eksosrøret. Det viste seg at potta var rustet i filler. Så nå sitter jeg å klør meg i hodet og lurer på om jeg kan få modifisert en potte fra en Husqvarna til å passe sånn at jeg har noe å kjøre med inntil jeg får tak i ny potte.![]()
Hvor får man rettet eller bøyd eksosrør til MC forresten?
Hadde,n senka den bare foran? Hadde skikkelig stuk den da eller?EasyRider skrev:I dag har jeg byttet lagrene som sitter i baksvingen på KZ 550.
Veldig kurrant jobb, særlig når du har tilgang til ei presse.
justerte også gaffelhøyden, han som eide den sist var litt kort i fallet og hadde senket den maks i front (gafflene stanget i styre). Sykkelen stupte jo så fort du så på bremsen.
Skal også bytte gaffel olje, så tipper jeg den blir litt mer "stiv"
Kjøpte min derfra jeg også. Samme merke. Er helt kurant den. Fikk den ferdig i sykkelens farge ogsåZZR-Erling skrev:Idag kom hugger tel Sølvpila, fra England, (Red Fox), og den er satt på :)
http://www.simpson-detour.co.uk/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
DrGreve skrev:Smartingen bestilte simmeringer til gaffelbeina på ebay. I dag kom pakken og jeg demonterte skjiten for å bytte. Når jeg åpnet pakken, så har jeg bestilt Fork "DUST seal og ikke fork oil seal. Ordet dust lyste mot meg![]()
Nå er det bare å vente til i neste uke når jeg får oil seals.