Lykke til med eksamen.
Må ha mye avveksling! Mange eksamener med noen dager mellom... 6 eksamener på 3 uker, så man kan ta seg litt tid innimellom!Jompa skrev:Nå, det var da voldsomt mye avveksling![]()
Lykke til med eksamen.
Den er til salgs ja! Lyst på noe med mer motor til ukependlingen...Olav K skrev:Skal du selge DR'en din? Synes jeg ser den på Finn.no?
Lenge siden vi har hørt fra deg innpå her nå!
Busa Trond skrev:Nå blir det fult oppe i veien der. Ojda og OlavK på tur i Aursjøområdet
( Hysj.. Dem sover..)
Fire tripler på en gang, vi gjør alvor av en tur oppover
Har nok ikke drift på gården her hjemme vi heller, la ned i 2001, så nå er det bare skogsdrift om vinteren vi holder på med her til gårds.Olav K skrev:Busa Trond skrev:Nå blir det fult oppe i veien der. Ojda og OlavK på tur i Aursjøområdet
( Hysj.. Dem sover..)
Fire tripler på en gang, vi gjør alvor av en tur oppover
Sove? Jeg har 14 dager nattskift i kroppen, så bare glem at jeg sover...![]()
Men tur oppover dit ville vært gildt, har aldri vært på de kanter av landet. Bortsett fra noen dager venting i Kr.sund, og jobbing på Aukra (Ormen Lange)
Skjønner at du jobber da, mr. Leikarnes, vi hadde det likt her før, men nå har svigerfar solgt dyra, og frk. Fryd var ikke interessert i å drive videre. Trist, men lettvindt.
Drikker hverken kaffe eller alkohol, men det hadde vært hyggelig! Men går nattevakt også så døgnet er litt snudd på hodet :-o Fremdeles fornøyd med Varaderoen?norse900 skrev:Synd jeg er på ferie på hytta. Ellers hadde du stått i fare for å bli "kidnappet" for en kopp kaffe og MC-drøs på byen... :-)
Er noe rart med den bredden ja... Bruker Tapatalk nå og da går det fint!Jompa skrev:Fikk samme problem som deg med bredda på sida.......
En av de penere bmw,ene, den nyanskaffelsen din.
Og søstera di har skjønt hvordan man tar mc-bilder.
Om noen av mine søsken skulle ha gjort det, hadde det blitt ett "oversiktsbilde" inn gjennom garagedøra.kk
Veldig greit å jobbe på en båt som er fast her nede, bedre vær og nattestengte rigger er veldig greit for oss ombord! Har vært med på supplyduty fra de fleste baser i Norge med en annen båt og Dusavika var best den gangen også. Liker meg bedre på ankerhåndtering og subsea enn supply når sant skal sies da men.norse900 skrev:Er en racer på å koke te, skjenke brus og lage saft også jeg;-) Vet av egen erfaring at set ikke er bare-bare å jobbe på fartøy:-) Varaderoen funker storveis! Mulig jeg må smiske med mini'en for å låne den som vinter-sykkel
Har vært her nede i Stavanger nokså ofte i to vintre mens jeg var lærling på sjøen og det var bra motorsykkelvær her nesten hele tiden! (Når det ikke regner...) Vi lå her med Far Saga i jula 2012 og da var det ikke snø i det hele tatt på GMC ihvertfall! Så her kan man nok starte sesongen tidlig!norse900 skrev:De få dagene det er under 0, så kan en være temmelig sikker på at det også er isete vei, så da blir det nok ikke kjøring uansett :-/ I år startet jeg sesongen 6 januar, så noe stort problem er dei ikke.
Tok ikke lang tid det nei! Har vel kjørt nærmere 30 mil allerede! Byttet til et annet ledningsnett vi hadde liggende så da var det mye raskere gjort å få den sammen igjen!Jompa skrev:Oj, har du skrudd den sammen allerede ?
For det ervel "nysykkelen" som er på bidene ?