Jeg har vistnok twin på både Silkesvarten og Blåmann, men jeg har fire tennplugger....Globe skrev:TWIN er 2![]()
"Rekketoer" du lissom![]()

Jeg har vistnok twin på både Silkesvarten og Blåmann, men jeg har fire tennplugger....Globe skrev:TWIN er 2![]()
"Rekketoer" du lissom![]()
Nesten Suzuki RG 500 med Squarefour...pelsen skrev:eller en rekketwinSnikkeren skrev:Men er det da egentlig en twin?![]()
Blir ikke det da en rekketoer?
to twins pent på rekke
En kompis av meg har slik toer,han har i tillegg et bilde av kongeparet på veggen......Banditmannen skrev:Dette er en ekte rekketoer!
Da er Tiger 800 lansert og her er video'en:AJ skrev:Spennende nyhet![]()
Har ikke sett noen pris enda, men skal den være konkurransedyktig i forhold til BMW GS så bør nok ikke prisen ble særlig mye over 150.000,-. ...Svein2 skrev:Noen som vet pris?
Hm...Svein2 skrev:Den kan være ett alternativ da Transalp`n skal byttes ut.
Mener jeg lærte for 40 år siden att det het: Dengang -da, hvergang- når. Det var mye vranglære på den tida, men jeg får nok bare byttet den inn en gang.AJ skrev:Hm...Svein2 skrev:Den kan være ett alternativ da Transalp`n skal byttes ut.Da den skal byttes ut, sier du...
Er ikke bytte på gang allerede nå, vel![]()
Uten å flisespikke... du vel mener vel når Transalp`n en gang skal byttes ut, ikke sant?;)
Blir spennende å se hva MC-pressen mener om skapningen etter noen testrunder. Kan forøvrig fort bli et alternativ for meg også denne, når Tiger'n en gang skal byttes ut...![]()
Gratulerer med nytt TV....Svein2 skrev: Da (dengang-da), det var forresten i går, kjøpte jeg meg ny TV.
Intruder er 18 år i disse dager,da er han myndig og gjør som han vil...AJ skrev:Blir vel ikkeno' MC-bytte på meg heller nå på en stund... Ser for meg at jeg kommer til å beholde Tiger'n minst like lenge som TDM'en. Dermed ikkeno' bytte før tidligst i 2014...
Se her ja.. Er nok mange av oss som savner Throphy, er her kommer'n tydligvis. Den ser litt rå og "uflidd" ut, men så er det også en prototype.AJ skrev:Triumph Trophy?
Uansett så har den en eksospotte som minner veldig om Kawasaki 1400...![]()
Burde vært en litt mindre en på hver side, vel...?
Bortsett fra det ser dette ut til å være en spennende nyhet![]()
Mer å lese her:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... spy-shots/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ducati har floppet på cruisermarkedet før med Indiana, og slik blir kanske resultatet nå også, Håper den ser bedre ut fra en annen vinkel for dette var ikke bra.Desmo skrev:Siste (bom-)skudd på stammen fra Borgio Paginale:
Lurer på om de har hatt metanol i grappa'en dernede. For denne kreasjonen får meg til å stille spørsmålstegn ved gangsynet til designavdelinga hos Ducati.
AJ skrev:Samarbeid mellom Mercedes og Ducati?![]()
flere enn meg som er overrasket?
http://www.ducati.com/news/ducati_to_co ... 6/index.do" onclick="window.open(this.href);return false;
Står også noe å lese om dette i MC-Avisa også...
Så jo knalltøff ut der derre, da!AJ skrev:Triumph Trophy? Spennende!![]()
Mer å lese her:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... spy-shots/" onclick="window.open(this.href);return false;