Jeg tror IKKE noe på at dere har værtpå tur før jeg får se video!Snikendeugle skrev: Jeg filmet deler av turen, får se om jeg orker hive sammen noe klipp i kveld

Jeg tror IKKE noe på at dere har værtpå tur før jeg får se video!Snikendeugle skrev: Jeg filmet deler av turen, får se om jeg orker hive sammen noe klipp i kveld
Jeg har GoPro kamera på sykkelen, men grunnet sinnsykt treg opp linje tar det så jævlig lang tid å laste opp film.Bjerknez skrev:Artig med slike poster som dette altså! :)
Men hvem eier, og hvilke type sykler er den Yamaha'en til venstra og den grønne kawasaki'en?
Altså årsmodell, modell, kubikk etc.
Tok dere video på denne turen?
Har også treig opplinje her, så vet hva du snakker om :)Plumber skrev:Jeg har GoPro kamera på sykkelen, men grunnet sinnsykt treg opp linje tar det så jævlig lang tid å laste opp film.Bjerknez skrev:Artig med slike poster som dette altså! :)
Men hvem eier, og hvilke type sykler er den Yamaha'en til venstra og den grønne kawasaki'en?
Altså årsmodell, modell, kubikk etc.
Tok dere video på denne turen?
Til gjengjeld tok kameraet 5853 bilder på turen !
Snikendeugle skrev:Tok turen til HOF MC idag etter jobb, egentlig kun for å prøve ut KLIM Latitude jakken og se hvilke størrelser de hadde.
Spontane meg endte opp med å kjøpe en alikevel til tross for at jeg eeeeeeeegentlig ikke burde ta meg råd til det. Hadde uansett kjøpt jakken en eller annen gang, så da fikk jeg den ihvertfall billig nå :)
Ble størrelse Large, som var det minste som var inne. Passet bra bortsett fra bittelitt lang i armene, men det gjør ingenting. Medium villle blitt for liten overall sa han.
Fikk heldigvis stappet jakken jeg hadde på meg ned i tankbaggen, så fikk jeg kjørt med Klim jakka på turen hjem. Veldig god vindsperre i den ihvertfall :) Kjørte med en fleecegenser under, men kjente at jeg helst bør ha et lag til med kanskje ull helt i bunn om jeg skal kjøre i kaldt vær som dette.
Fornøyd :)
Da var det bare å være gnien på lommeboka helt til neste lønning.
Grattis :)Snikendeugle skrev:Tok turen til HOF MC idag etter jobb, egentlig kun for å prøve ut KLIM Latitude jakken og se hvilke størrelser de hadde.
Spontane meg endte opp med å kjøpe en alikevel til tross for at jeg eeeeeeeegentlig ikke burde ta meg råd til det. Hadde uansett kjøpt jakken en eller annen gang, så da fikk jeg den ihvertfall billig nå :)
Ble størrelse Large, som var det minste som var inne. Passet bra bortsett fra bittelitt lang i armene, men det gjør ingenting. Medium villle blitt for liten overall sa han.
Fikk heldigvis stappet jakken jeg hadde på meg ned i tankbaggen, så fikk jeg kjørt med Klim jakka på turen hjem. Veldig god vindsperre i den ihvertfall :) Kjørte med en fleecegenser under, men kjente at jeg helst bør ha et lag til med kanskje ull helt i bunn om jeg skal kjøre i kaldt vær som dette.
Fornøyd :)
Da var det bare å være gnien på lommeboka helt til neste lønning.
Selger da i den sammenheng, KTM jakken min:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=17&t=6839" onclick="window.open(this.href);return false;
Da er det jo egentlig desto mer genialt.. Om jeg bare ved å nappe ut Rapid Bike'n har sykkelen mellomtung igjen, for da vil KTM ECU'en ta over jobben igjen.. hmm hmm."
Evolution of the technology and experience gained through RapidBike1, 2 and 3 is an add-on module that interposes between the original ECU and the injectors"
Hehe, ja jeg så jo det nå :)Snikendeugle skrev:Buksa er nå Dainese bukse, og ikke Klimhehe