Johnson skrev:Da var jeg medlem også. Takk for turen! Tok noen bilder som jeg kan legge ut dersom det er interessant :)
Sent from my A0001 using Tapatalk
velkommen. bilder er alltid av interesse

Johnson skrev:Da var jeg medlem også. Takk for turen! Tok noen bilder som jeg kan legge ut dersom det er interessant :)
Hey!Johnson skrev:Da var jeg medlem også. Takk for turen! Tok noen bilder som jeg kan legge ut dersom det er interessant :)
Bedre det enn ingen lugg...LordShaft skrev:Noen litt lysere i luggen enn andre ser jeg![]()
Jeg rekker det ikke, dessverre.Pug-Nose skrev:Hmm, tenkte å pakke telt, primus og fiskestang og ta turen til broderlandet. Kan sikkert henge meg på dere i starten om jeg er klar om 12 timer.
Jeg er ikke heeelt fremmed for en slik tur nei...AJ skrev:I dristigste laget, men tar sjansen; hva med en handletur til Charlottenberg eller Årjäng på ondag?
Er spådd fint vær...
Er klar over at ting må ses an på denne tiden av året, men blir det 8-10 grader og opphold, slik det er spådd, så tror jeg faktisk at jeg lett lar meg friste til å ta en tur.
Tråden er vel først og fremst ment for de som tar handleturen med MC...Fjeldern skrev:Tror første handleturen min til Charlottenberg i år var 1. januar. Ikke med sykkel da akkurat. Heller ikke jeg som kjørte med tanke på promille fra dagen føre.
Blir nok turer med MC også da til at det ikke trengs å nevnes hver gang ihvertfall! Blir nok kjedelig for resten om jeg skal poste noe nytt her hver dagAJ skrev:Tråden er vel først og fremst ment for de som tar handleturen med MC...Fjeldern skrev:Tror første handleturen min til Charlottenberg i år var 1. januar. Ikke med sykkel da akkurat. Heller ikke jeg som kjørte med tanke på promille fra dagen føre..-
Men jeg regner med at det blir en del grensehandel på deg i løpet av sesongen siden du bor i Eidskog...
Ser sånn ut, ja...supersic skrev:er polet åpent i morra charlottenberg?