Men jeg husker at anestesilegen som dopa meg før operasjonen i sommer var det. Han kjørte Harley, og MC-prat var det siste jeg husket før jeg slukna

Så rent teknsik så har du fått deg en liten tur på sykkelen i dagBikket den ned fra midtstøtta og flyttet den en meter til siden og en meter fram, OG satte den opp på midtstøtta igjen! Nå er den ikke i veien lenger
Så du tok deg bare en pause altså?kjellv skrev:Hehe, starta den også, men da sto den på midtstøtta
Veldig bra!kjellv skrev:Var ellers en skikkelig opptur og feiring på flere fronter i helga. Fredag fikk jeg omsider solgt Super Tènèrèen, demosykkelen vår. Denne jeg vurderte sterkt å kjøpe selv i sommer. Ny demosykkel er også bestilt, MT-09 Tracer skal være klar til sesongstart
Trodde du hadde prøvd den jegAJ skrev:Veldig bra!kjellv skrev:Var ellers en skikkelig opptur og feiring på flere fronter i helga. Fredag fikk jeg omsider solgt Super Tènèrèen, demosykkelen vår. Denne jeg vurderte sterkt å kjøpe selv i sommer. Ny demosykkel er også bestilt, MT-09 Tracer skal være klar til sesongstart
Super Ténéré er en sykkel jeg absolutt må få sjekket ut neste sesong.
Er faktisk ganske spent på hvordan denne oppleves!
Ojsann! Her er det visst en post jeg ikke har svart på...kjellv skrev:Trodde du hadde prøvd den jegAJ skrev:Veldig bra!kjellv skrev:Var ellers en skikkelig opptur og feiring på flere fronter i helga. Fredag fikk jeg omsider solgt Super Tènèrèen, demosykkelen vår. Denne jeg vurderte sterkt å kjøpe selv i sommer. Ny demosykkel er også bestilt, MT-09 Tracer skal være klar til sesongstart
Super Ténéré er en sykkel jeg absolutt må få sjekket ut neste sesong.
Er faktisk ganske spent på hvordan denne oppleves!
XT1200z og senere ze som du har kom nok mange år for seint. BMW fikk god tid på seg til å feste grepet om dette segmentet. Den ble noe tilsvarende som Land Rover i terrengbilverden. Den hadde også markedet helt alene lenge nok til å bli ikonisk. Ingen andre, uansett hvor gode de er, har klart å ta fra dem dette. I land der veier for de fleste er uframkommelige et det fortsatt Land Rover som gjelder.L-NA skrev:Skulle det ha seg slik at vi møttes i løpet av 2016, så kan jeg ihvertfall gi Dere begge en mulighet til å teste Super Tenere`n. En sykkel som har oversaket meg stort. Selv om jeg var fullt klar over at Yamaha kan bygge sykkler, så overasket den likevell i positiv retning. Den har vel kansje vert"snakket litt ned"...og kansje nettopp det er grunnen til at forventningene ikke var så overdrevent høye?? Sykkelen gir ihvertfall alt hva jeg forventer og mere til :-). Og selv om denne inrømmelsen sitter svært langt inne, så overgår den nok Stelvioen på det meste.Men uansett, prøvekjøring skal vi få til om vi møtes :-)
GODT NYTTÅR :-)
Høres bra ut!L-NA skrev:Skulle det ha seg slik at vi møttes i løpet av 2016, så kan jeg ihvertfall gi Dere begge en mulighet til å teste Super Tenere`n. En sykkel som har oversaket meg stort. Selv om jeg var fullt klar over at Yamaha kan bygge sykkler, så overasket den likevell i positiv retning.
Tusen takk Olav K!Olav K skrev:Jeg sender deg de aller aller beste ønsker for 2016, måtte kneet og beinet bli så bra som det kan bli, og du få mange mange deilige km på FJR'en.
Jeg er nok en av mange, som hadde veldig vondt av deg da du skadet deg i sommer. Og med en ny flott sykkel stående klar hos selger,
er St. Olavs Hospital definitivt feil plass å være. Jeg håper du ikke blir stamgjest der
Jeg tror Toyota Land Cruiser er endel større en Land Rover i disse landene.kjellv skrev: Den ble noe tilsvarende som Land Rover i terrengbilverden. Den hadde også markedet helt alene lenge nok til å bli ikonisk. Ingen andre, uansett hvor gode de er, har klart å ta fra dem dette. I land der veier for de fleste er uframkommelige et det fortsatt Land Rover som gjelder.
Mulig du har rett Johnny. Det er noen år siden jeg hørte dette, og det er godt mulig det ikke er riktig lenger. Landcruiseren er nok kvalitetsmessig langt bedre enn Land Rover, derfor har den nok alle forutsetninger for å vinne dette markedet.JohnnyTh skrev:Jeg tror Toyota Land Cruiser er endel større en Land Rover i disse landene.kjellv skrev: Den ble noe tilsvarende som Land Rover i terrengbilverden. Den hadde også markedet helt alene lenge nok til å bli ikonisk. Ingen andre, uansett hvor gode de er, har klart å ta fra dem dette. I land der veier for de fleste er uframkommelige et det fortsatt Land Rover som gjelder.
Jau bætterde :-) Blei bilhandel ja Sent fra min C6603 via Tapatalkkjellv skrev:Tusen takk Olav K!Olav K skrev:Jeg sender deg de aller aller beste ønsker for 2016, måtte kneet og beinet bli så bra som det kan bli, og du få mange mange deilige km på FJR'en.
Jeg er nok en av mange, som hadde veldig vondt av deg da du skadet deg i sommer. Og med en ny flott sykkel stående klar hos selger,
er St. Olavs Hospital definitivt feil plass å være. Jeg håper du ikke blir stamgjest der
I ferd med å finne senga nå, planlegger å kjøre herifra før 5 i morra tidlig. Romjula og nyttårshelga har vært flittig brukt på finn.no, og jeg skal benytte anledningen til se på et antall biler i Trondheimsområdet. Kanskje Saaben får avløsning i mrg? Vi får se