Monstr: Takk for meg! :)

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Stian87
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016

Re: Monstr: Takk for meg! :)

Legg inn av Stian87 »

Jompa skrev: 29 des 2018, 14:29
dypen skrev: 29 des 2018, 11:53 Redigere innenfor en tidsramme er ok, etter det kan administrator avgjøre. Tråden har ingen verdi når store deler er slettet ...
Enig med deg i at en tråd der de fleste innleggene er slettet er verdiløs.
Dette er noe som har vært diskutert ganske heftig på forumet for en stund siden.
Det var da snakk om eierskap til tekst og bilder, og så vidt jeg husker (kan selvsagt finne tilbake til diskusjonene) ble det til at redigeringsmulighetene skal fortsette å være som de er. Mao kan man redigere og slette egne innlegg i det uendelige.
Jeg synes det er greit, om noen vil fjerne sine innlegg må de få lov til det.
Enig i det. Det egne tester og bilder er som utgangspunkt beskyttet av opphavsrett. Jeg synes hensynet til den enkelte her må veie tyngre enn hensynet til innholdet i en tråd. Om det blir for irriterende får eventuelt admin slettw hele tråden
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Monstr: Takk for meg! :)

Legg inn av AJ »

Denne brukeren har takket for seg her på MCsiden.no med dette innlegget, sist redigert 13. april 2017: viewtopic.php?p=249560#p249560.

I tillegg har han nullet ut såpass mange av sine innlegg slik at innlegg og tråden i seg selv blir ganske meningsløs.
Og bare så det er nevnt, det er ingenting som tyder på at brukeren var utsatt for hets, trakasseringer, uakseptable personkarakteristikker eller annet mens han var aktiv på forumet og at slike ting var årsaken til at han ikke lenger ønsket å bruke MCsiden forumet.

Siden bloggtråden til brukeren gir lite mening etter brukerens endringer av innlegg og han selv har avskåret seg fra videre diskusjon, stenges tråden.

Låst