Det var nesten en time bortkastet i telefonkø. Fortsatt ikke mulig å melde seg opp til praktisk prøve i DrammenCarpa skrev:I telefonkø til statens vegvesen

Neste så jeg vurderer Billingstad så jeg har en dato å forholde meg til

Det var nesten en time bortkastet i telefonkø. Fortsatt ikke mulig å melde seg opp til praktisk prøve i DrammenCarpa skrev:I telefonkø til statens vegvesen
Hei!Carpa skrev:Det var nesten en time bortkastet i telefonkø. Fortsatt ikke mulig å melde seg opp til praktisk prøve i DrammenCarpa skrev:I telefonkø til statens vegvesen![]()
Hun jeg pratet med så ved en feiltagelse på Drøbak først og da var det enten nå i april eller sent i juni og det passer meg dårlig.Boxer skrev:Hei!Carpa skrev:Det var nesten en time bortkastet i telefonkø. Fortsatt ikke mulig å melde seg opp til praktisk prøve i DrammenCarpa skrev:I telefonkø til statens vegvesen![]()
Du som bor i Røyken, hvorfor prøver du ikke trafikkstasjonen i Drøbak?
Det er vel også kortere dit enn det er til Drammen.
Knut
Billingstad er et ålreit sted å kjøre opp. Tror faktisk det er mindre kompliserte ruter i det området enn i Drammen.Carpa skrev: Jeg får sjekke igjen i begynnelsen av neste uke og om det ikke er klart da så får jeg ta den på Billingstad.
Jeg har hengt meg litt opp i Drammen fordi det er der jeg har øvelseskjørt i kjøregården. Den muligheten har de dessverre ikke på Billingstad.poulet_cavalier skrev:Billingstad er et ålreit sted å kjøre opp. Tror faktisk det er mindre kompliserte ruter i det området enn i Drammen.Carpa skrev: Jeg får sjekke igjen i begynnelsen av neste uke og om det ikke er klart da så får jeg ta den på Billingstad.
Eneste minuset er at de legger u-svingen i krypkjøringsløypa et sted der det ikke er helt flatt (bakbrems obligatorisk).
Vakkert syn :-)EasyRider skrev:Tar en liten hvil på kaia i moss. Nydelig vår vær! :) men får vel sette snuta hjemover snart. Men så langt har det vært en knall tur på 2 hjul.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Nei, Larrisen eller Polarisen.jhn skrev:Forhåpentligvis ikke nyscootern?
Det var godt.Jompa skrev:Nei, Larrisen eller Polarisen.jhn skrev:Forhåpentligvis ikke nyscootern?
Den e en 97 -modell og på de åran æ brukte den rørte æ ikke en skrue på motoren.
Skulle kanskje ha stramma opp toppboltene før, men at de løsna etter 16 år er ebt mysterium for meg.
Det tror jeg (jeg gjorde det) - avtal med kjørelærer..Carpa skrev: Men regner med at sjåførlæreren kan bruke kjøregården på Billingstad som trening også, eller??
Det skader ikke å løfte litt på panseret, se ihvertfall etter om du har reserve reim.jhn skrev:Det var sa godt.Jompa skrev:Nei, Larrisen eller Polarisen.jhn skrev:Forhåpentligvis ikke nyscootern?
Den e en 97 -modell og på de åran æ brukte den rørte æ ikke en skrue på motoren.
Skulle kanskje ha stramma opp toppboltene før, men at de løsna etter 16 år er ebt mysterium for meg.
Æ har en 97 Ski-doo 500 som æ brukte seinest i helga ... det e ikke rørt en skrue på den heller ...kanskje æ burde lette litt på panseret å sjekke at alt e i orden?
Med tanke på hvilket forum du spør, burde svaret være innlysende..Dexter skrev:Jeg har frihelg, men sitter enda hjemme og lurer på hva i allverden jeg skal finne på... en frihelg bør jo utnyttes...! Noen forslag?
Det stemmer, men døgnet er ikke varmt nok til å bare kjøre avgårde. Cluet er at jeg ikke ønsker å være hjemme... derav ordet "fri"... her hjemme sitter eks-kona og barn... fri er å slippe dette for en stakket stund - kanskjeSuperMorten skrev:Med tanke på hvilket forum du spør, burde svaret være innlysende..Dexter skrev:Jeg har frihelg, men sitter enda hjemme og lurer på hva i allverden jeg skal finne på... en frihelg bør jo utnyttes...! Noen forslag?
Det var et av alternativene mine denne helgen, men så trakk reisefølget seg... gidder ikke dra aleine vel?!SuperMorten skrev:Selv planlegges det en tur med Kielferga. Riktignok med kjerring, unger og SVIGERMOR..!!! Er det rart folk drikkker..?
Jepp, og så har jeg ramlet borti louis.de på nett. Ser at de har butikk i Kiel, like ved kaia. Nettprisene er en del billigere enn her hjemme. Tenke jeg skulle stikke dit en tur, alene, mens resten av flokken er på shopping.Dexter skrev:Det var et av alternativene mine denne helgen, men så trakk reisefølget seg... gidder ikke dra aleine vel?!SuperMorten skrev:Selv planlegges det en tur med Kielferga. Riktignok med kjerring, unger og SVIGERMOR..!!! Er det rart folk drikkker..?
Anbefaler deg å dra innom Kiel Bryggeri (brauerei eller no sånt) når du går i land. Liten lokal bryggeri-pub-restaurant. Fantastisk øl og ok mat
Sitter på jobb... hele helgen... og da driver du med?SuperMorten skrev:Jepp, og så har jeg ramlet borti louis.de på nett. Ser at de har butikk i Kiel, like ved kaia. Nettprisene er en del billigere enn her hjemme. Tenke jeg skulle stikke dit en tur, alene, mens resten av flokken er på shopping.Dexter skrev:Det var et av alternativene mine denne helgen, men så trakk reisefølget seg... gidder ikke dra aleine vel?!SuperMorten skrev:Selv planlegges det en tur med Kielferga. Riktignok med kjerring, unger og SVIGERMOR..!!! Er det rart folk drikkker..?
Anbefaler deg å dra innom Kiel Bryggeri (brauerei eller no sånt) når du går i land. Liten lokal bryggeri-pub-restaurant. Fantastisk øl og ok mat
Men for ikke å spore helt av, sitter jeg på jobb. Her blir jeg hele helgen, så sånn er det..
Vi har samme arbeidsgiver.. tror eg..Dexter skrev:Sitter på jobb... hele helgen... og da driver du med?SuperMorten skrev:Jepp, og så har jeg ramlet borti louis.de på nett. Ser at de har butikk i Kiel, like ved kaia. Nettprisene er en del billigere enn her hjemme. Tenke jeg skulle stikke dit en tur, alene, mens resten av flokken er på shopping.Dexter skrev:Det var et av alternativene mine denne helgen, men så trakk reisefølget seg... gidder ikke dra aleine vel?!SuperMorten skrev:Selv planlegges det en tur med Kielferga. Riktignok med kjerring, unger og SVIGERMOR..!!! Er det rart folk drikkker..?
Men for ikke å spore helt av, sitter jeg på jobb. Her blir jeg hele helgen, så sånn er det..
Aha... du er ikke tilfeldigvis en av de som plager meg når noe slutter å virke her ute i løpet av helga?SuperMorten skrev:Vi har samme arbeidsgiver.. tror eg..Dexter skrev:Sitter på jobb... hele helgen... og da driver du med?SuperMorten skrev:Jepp, og så har jeg ramlet borti louis.de på nett. Ser at de har butikk i Kiel, like ved kaia. Nettprisene er en del billigere enn her hjemme. Tenke jeg skulle stikke dit en tur, alene, mens resten av flokken er på shopping.Dexter skrev:Det var et av alternativene mine denne helgen, men så trakk reisefølget seg... gidder ikke dra aleine vel?!SuperMorten skrev:Selv planlegges det en tur med Kielferga. Riktignok med kjerring, unger og SVIGERMOR..!!! Er det rart folk drikkker..?
Nix. Plager ingen jeg..Dexter skrev:Aha... du er ikke tilfeldigvis en av de som plager meg når noe slutter å virke her ute i løpet av helga?SuperMorten skrev:Vi har samme arbeidsgiver.. tror eg..Dexter skrev:Sitter på jobb... hele helgen... og da driver du med?SuperMorten skrev:Jepp, og så har jeg ramlet borti louis.de på nett. Ser at de har butikk i Kiel, like ved kaia. Nettprisene er en del billigere enn her hjemme. Tenke jeg skulle stikke dit en tur, alene, mens resten av flokken er på shopping.Dexter skrev:Det var et av alternativene mine denne helgen, men så trakk reisefølget seg... gidder ikke dra aleine vel?!SuperMorten skrev:Selv planlegges det en tur med Kielferga. Riktignok med kjerring, unger og SVIGERMOR..!!! Er det rart folk drikkker..?