Her er filmen for de som ikke har sett den enda

Kjør 13 oppover til Vik og ferja over så du kommer til Sogndal - sognefjellet - LomLordShaft skrev:Ja jeg skal bruke hele dagen i morgen på tur, da jeg ikke får kjørt noe i helgen![]()
Men du kjører fortsatt uten dB-killer i din eller?![]()
Ja jeg slenger ut en locatoweb link selv. Så ser vi bare det i morgen, Jeg har ikke bestemt meg for om turen går nordover eller sørover enda
Hadde tenkt å prøve meg på otta, men siden gudvangen er stengt så er det bare å drite i
Om været er bra og man kjøree traktor!Toven skrev:Nevner du fjellet som ikke skal nevnes Mårtan?![]()
It's cursed I tell you!
Takk takk... Ja den var jævlig varmLasse Liten skrev:Høres veldig fett ut ! Liker videoen, spesielt når du mister db killeren på bakken, var den varm ?
Jeg har faktisk vært å bestilt meg nye klær. Det kommer bilde av ny kjøredress om veldig få dager (håper jeg) spesial sydd tar alltid litt tid)Toven skrev:Ein slik ein Jånn Deeeer?
ja herregud, du kjører imorgen selvsagt... torsdag. Jeg er ikke på Flesland før i 17 tida:-/LordShaft skrev:Jeg skal holde kurs for en flokk med lærere på fredags morgen... Så fredag blir det bare "halv" dag å kjøre for min del dessverre. Så blir en så lang dag som mulig i morgen på biken, så får jeg ta en litt kortere tur på fredag etter lunsj til ettermiddagen også er det døgn lørdag og søndag :-)
Tid du kommer hjem? I morgen ettermiddag eller?
Går unna ser jegLordShaft skrev:Da var det bare å komme seg på tur igjen![]()
Får se hva jeg bestemmer meg for når jeg er ferdig å fylle drivstoff... Blir det nord eller sør![]()
http://locatoweb.com/map/single/215456113" onclick="window.open(this.href);return false;
Note4