Har selv mistet en kompis i MC ulykke. Slike ting er trist. Men når man ser hvorfor det egentlig gikk galt så skjønner man jo at det gikk som det gikk. Jeg hadde faktisk en kompis som kjlrte seg ihjel med en båt også. En hav RIB med 4x 225 på hekken. 70 knop rett på en holme. Han sovnet og var aliten etter endt arbeidsdag. (Han jobbet med båter og fraktet disse rundt).Jompa skrev: 07 jun 2022, 23:45 Bjerknez.
Tenker omtrent I samme baner som.deg.når det gjelder dagstur kontra lengre turer.
Dagsturer har jeg sjelden anledning til pga tusen andre ting som foregår i helgene
Barnebarn som spiller fotball, hytteturer og andre ting man gjør ilag med familien.
Det har blitt etpar lengre turer de siste årene alle er loggført i bloggen..
Fine turer, men det blir et press på meg selv om at sykkelen MÅ brukes.
Jeg har vel for det.meste de samme tanken90e som deg ang andres ulykker. Not mye businnes
Men det hender at man får ting veldig mye nærmere enn ønskelig.
Når folk man kjenner blir rammet.
Det siste du skriver kjennes fornuftig ut.
For min.del.vil.det nok bety at hvis sykkelen blir solgt kommer jeg til å bli så fornuftig at jeg lar være å.kjøpe en.ny..
Uansett fint med gode innspill fra andre.
Jeg klarer ikke å relatere dette til meg selv. Jeg tenker at man lever en gang. Mitt motto er gjør det du har lyst til, så langt det er mulig, så får ting gå som det går. Å angre på at jeg ikke fikk gjort noe i livet er en tanke jeg ikke ønsker når jeg trekker det siste åndedraget. Tror jeg.
En ting er sikkert. Jeg kjlrer ikke like mye som før, og det igjen gjør at de få turene jeg gar gir meg større oppturer. Altså de lengre turene. :)