Ja at du kunne tru det

Bakpå trives best bakpå ja, det gjør ho nok frem til ho brått bytter til frempå :)
Ser frem til å lese om dine erfaringer, og bilder om denne stilige KTM sykkelen
Sent from my iPad using Tapatalk
Får du den i andre farger?Hvit må det være, sjø
Så vidt jeg vet kommer 2015 modellen kun i hvit/sølv med noen orange detaljer her og der.evo16v skrev:Gratulere med ny sykkel![]()
Får du den i andre farger?Hvit må det være, sjø
Var innom KTM forhandler igår, men de hadde ikke demomodel av denne, så kjør på med bilder og info, for denne står høyt på ønskelista :-)
Takker! Har aldri vært spesielt svak for KTM, men da jeg så de første bildene av 1290'en vekket disse stor interesse med en gangCutless skrev:Gratulerer med flott sykkel, jeg må innrømme at jeg er svak for KTM. Roadlok har jeg aldri hørt om, så måtte google - virker som et genialt system.
Angående det med forhandler så er det vel flere forhandlere som er stresset om dagen da de ikke var forberedt på det enorme nysalget etter avgiftsreduksjonen. Men det er jo i stressende tider du ser hvordan folk/forhandlere er på sitt verste...
Gratulerer med ny sykkel AJ. Det er rart med varme i sete samt cc. Må oppleves før en seter pris på det.AJ skrev:...Holdt fint med laveste av tre trinn. Samme med varmeholkene på andre av tre trinn ble turen til Jevnaker og Hønefoss en behagelig affære.
Trodde aldri jeg skulle mene dette, men må bare innrømme at varme i salen er flotte greier på dager som denne.
Varmeholker har jeg alltid hatt sans for og det virker som at KTM leverer her også, selv om enkelte testkjørere mener at de ikke varmer godt nok. Så langt er i hvert fall jeg fornøyd...
Takk for det, Busa Trond :-) .Busa Trond skrev: Gratulerer med ny sykkel AJ. [snip]
KTM er kanskje min neste sykkelKjeden går meg på nervene
Er noen detaljer på svingarmen, ja...poulet_cavalier skrev:Ser ut som det er mye detaljer foran bakhjulet. Hvordan er det å komme til for vask der?
(dette er fiklete på GS også)
Skal visst ha det, ja:Haymaker skrev:Har den 1290'en MSC, den nye Bosch ABSen?
Dette systemet ser virkelig lovende ut, men der vil nok som med alt annet av teknologi, hevde at dette ikke har noe for segHaymaker skrev:Synes det ser lovende ut det systemet der.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=2h9MVbk ... freload=10[/video]
Storm skrev:Gratulerer så mye med en ny flott sykkel AJ
Takker!Sopranoo skrev:Gratulerer med Pen pen sykkel! Den følelsen av en ny sykkel må være herlig! Selv sitter jeg å fortsatt er litt småbitter over at jeg ikke har fått min enda....
Håper den er helt rå å kjøre! Ser hvertfall RÅ ut!
Drive Safe!