Tipper du får mange fine timer her inne på siden

Hei , og velkommen . flott sykkel , og 80-talls kawa blir aldri feil . stor og mektig sykkel , som en viss Finne lekte seg med på 80-tallet. Enig med Jompa ,KZ tanken er finere . Smil og kjør pent :-)kz1300 skrev:Hei
Takk for mange hyggelige hilsninger, skal forsøke å kommentere noen av dem.
Dexter, har en jobb som gjør at jeg sjelden kan planlegge så mye framover. Men ta gjerne å send en sms så kan jeg jo se om jeg er klar for en tur. Jeg sender den mob nummeret på PM.
Jompa, ja dette er en bra sykkel selv om den er 30 år gammel. Har satt på et DFI anlegg istedefor forgassere, tatt fra en voyager 1300 som hadde innsprøytningssystem. Derfor de hjemmelagede innsugsfilterene. Sykkelen har ca. 130 hk. og et dreimoment på 118 Nm. Og rødmerket på turtelleren starter på 8k som jeg synd er heftig for en sekser.
Fikse, ja som jeg sa i innelgget mitt når jeg endelig fant et godt eksemplar av denne sykkelen som jeg som noen og tyveåring hadde svært lyst på var det ikke vanskelig å realisere den. Og priser i USA er jo til å le av for oss fra Norge, jeg ga 18 000 for sykkelen, og 100 000 for Corvetten.
Mitt største problem er å finne nok tid som jeg kan bruke på sykkelen, kona er ikke så begeistret så jeg får ikke henne med på tur. Dermed er de timene som jeg kan finne som ingen andre jobb, familie andre hobbyer eller venner tar beslag på.
Men jeg har planer om å kunne kjøre mange mil denne sesongen.
Hei og velkommen hit!stiandre skrev:Hei ny bruker her.
Stian, 38 år fra Oslo. Kjører Kawasaki ER-6F 2011 modell som er min første egen MC.... Var litt på tide å kjøpe en selv i år fant jeg ut...
Yes!stiandre skrev:Hei ny bruker her.
Stian, 38 år fra Oslo. Kjører Kawasaki ER-6F 2011 modell som er min første egen MC.... Var litt på tide å kjøpe en selv i år fant jeg ut...
Velkommen Stianstiandre skrev:Hei ny bruker her.
Yeah... Rightfikse skrev:Velkommen Stianstiandre skrev:Hei ny bruker her.
Stian, 38 år fra Oslo. Kjører Kawasaki ER-6F 2011 modell som er min første egen MC.... Var litt på tide å kjøpe en selv i år fant jeg ut...Mange merkverdige typer her inne, du vil sikkert trives
![]()