Busa blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Busa Trond
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Busa blogg

Legg inn av Busa Trond »

Snø og vinter ute her nå og nesten litt julestemning i slutten av oktober, veldig koselig da :-# .
Jeg hadde jo også glemt hvor moro det var å kjøre "Fulingen" på snø igjen, var ute en god tur å kjørte i går men en noe kortere tur i dag. "Fulingen" det er noen minste jenta kaller den, og tullingen det er meg ;e . Fikk også tid til å lage årets første lyslykt med minste jenta i går :thumleft
Hørte rykter om at naboen kommer hjem fra Spania i kveld, så kansje jeg skulle kjøre en liten før Trick or Treat tur ned til ham seinere i dag siden det er Halloween i morgen :yeyeye

Bilde

Bilde

Sent from my Polaris XP550 using 98 blyfri :scratch

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

KTM 350 FREERIDE

Har hatt denne i kikkerten en stund, ikke noe bruttal sak men en blanding av trail, cross og by-sykkel. Tror nok dette er en god venn når man tar med kaffetermos og litt mat, for en lang trenings dag på skogen både på og utenfor skogsbilveiene :D . Den veier jo ikke 100kg fulltanket en gang, og med meget lav utveksling på dem første giren må denne være perfekt til små lek å moro. Så hvis det er noen som har prøvd den hadde det moro å hørt litt rundt erfaringene der :thumleft . En kolega av meg hadde også kjørt den en liten tur her i høst, men han klaget på lav utveksling :-k , akkurat det som hadde passet meg bra :prf .
Dette er nok ikke noe som jeg kommer til å fullføre i vinter, men jeg kommer nok til å spinne litt rundt ideen her :prop: Og ikke minst så må jo dette opp i kontroll- og konstitusjonskomitén her hjemme :-)å

Ble jo nesten ikke mer interssert når jeg kom over denne videon her heller :yeyeye

[video]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WXuS9pWZTg[/video]

Den kommer nok kansje også som el motorsykkel snart. KTM Freeride E.

Legger ut noen bilder av den som jeg lånte fra finn.no ( Jada jada..finn.no, dere skal få dem tilbake :D )
FREERIDE.jpg
FREERIDE 2.jpg
FREERIDE 3.jpg
FREERIDE 4.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
Snikkeren
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015

Legg inn av Snikkeren »

Ser artig ut den der. Går den an å registrere på hvite skilt?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

:yeyeye Ja dette er nok noe som kan holde den verste PMSen unna også :thumleft Det er vel bare ...å.... Just Go For It :knegg

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

Snikkeren skrev:Ser artig ut den der. Går den an å registrere på hvite skilt?
Dette var et voldsomt seint svar Snikkeren :redface men den kan registreres ja, regner med du fant ut det med en gang :prf

Men i dag har fruen handlet 2.stk lange bord til spisestuen. Er ofte en hel gjeng fra familien her på besøk, så nå får vi snart plass til alle rundt samme bord :thumleft .
Men det første som slo meg når jeg hadde skrudd i samme disse to bordene og satt dem ved siden av hverandre, og det snart er jul. Her skulle man laget en parodi på Grevinnen og hovmesteren. Kansje noe slikt som Grevinnen og Busa Trond :-)å . og her skulle det ikke vært noe filmtriks med saft i glassene nei, her skulle det være ekte vare :-)å . En ekte mc-siden parodi med kjente nick navn, men når jeg ser at det er seks stykker på hver side, det blir 12.stk til sammen på runden. Det skal vel holde hardt med ca 10 min da :lol .
Men vi kan jo prøve, så Grevinne søkes. ( Har egentlig noen fine ideer på replikker her :redface ). Men noen Tigere ville jeg ikke snuble i :D , så her må det et substitutt til.

Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015

Legg inn av Snikkeren »

Ja, jeg fant det ut rett etterpå.
Hadde jeg bare vært en smule rikere, så hadde det kanskje blitt en lekesykkel på meg.

Kan ikke fruen din være grevinnen da? Spørsmålet er jo om du er i stand til å fullføre etterpå etter så mange glass. ;e
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

ArcticTiger

:thumleft Dette var en kjempeide BusaTrond, jeg kan være von Schnabel :D når starter drikkingen :cheers , øøøh filmingen :-k
Men jeg er opptatt i kveld, da skal jeg på :cheers i lokalmiljøet :yeyeye

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

I'm in! Kor æ skal sett?

Skrevet på min Galaxy S3 med Tapatalk 2
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

Dexter skrev:I'm in! Kor æ skal sett?

Skrevet på min Galaxy S3 med Tapatalk 2
:prop: Er nok redd du må ta barten Dexter, det ble ikke mange påmeldte så du må nok sitte på enden av bordet. Da klubber jeg inn Dexter som Grevinnen :-)å :lol

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Jeg kommer som mitt første nickname på sida vår,Andy Capp..Og for riktig å få en festbrems tar jeg med Florrie... :sorry
Som om jeg ikke er festbrems nok fra før...
Om du ordner litt kanninfor kan jeg ta med Fleksnesvennen fra forsvaret,Sengehesten med frue....Siden hesten har militær tilknytning bør han sitte ved Dexter.... :prop:
Bare et forslag !!

Og Frem fra glemselen-tullingen til småjenta er vel alt plassert i sitt bur !! :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Ble det noe "lekesykkel" da?..... :-k

Brukeravatar
Busa Trond

Legg inn av Busa Trond »

Globe skrev:Ble det noe "lekesykkel" da?..... :-k
Det blir nok ikke noen sykkel i år, skal på sykehuset å reparere armen min i morgen så da hadde det ikke blitt noe kjøring i vinter uansett. Men må si at den dere KTM Freeride frister veldig, kansje jeg bytter inn polarisen til neste vinter i en slik. Har vært ute å kjørt litt polaris i dag, nydelig ishinne på asfalten nå :thumleft , drifting er moro det også, er jo mcstyre på den :D . Bare passe på og ha på seg fult crossutstyr så ved uhell så har man litt som tar i mot. Har en "galematias" ( slik som kjører på vannet om sommeren med scooter osv.. ) på jobben som tok kneskåla si nå en dag på firehjuling. Han kjørte uten sikkerhetsutstyr og blir sitende med beinet i strekk min 8 uker :-k
Når man blir over 40 år skulle man kansje funnet på noe annet :mk :scratch

Men jeg møtte jammen meg en F 800 når jeg var ute å kjørte :thumleft , så ut som det var noe glatt for ham også :D

ArcticTiger

:vs Lykke til på "verkstedet" i morgen BT :thumleft

Brukeravatar
ojda
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.

Legg inn av ojda »

Ja lykke til i morgen BusaTrond :prf
Å ta en sprittusj å skriv "FEIL HÅND!"
På den handa du er fornøyd med =;
Det skader ikke å hjelpe de litt på vei :[-o<
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km

Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
Globe
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Kontakt:

Legg inn av Globe »

Lykke til BT!! :thumleft

Svar