RuneMC's blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

@PCP - Suleskarveien var befengt med mange bobiler, mens veien til Lysebotn (som er en annen vei) hadde langt mindre trafikk og så vel omtrent ikke bobiler der. Så veien til Lysebotn var helt topp - med skikkelig bratt og svingete siste stykket før Lysebotn. Nå fikk jeg forsåvidt en bedre opplevelse av Suleskar på veien tilbake også når bobil-rushet var over, men allikevel Tindevegen + Rv55 var totalt en god del bedre enn akkurat Suleskar - mye på grunn av utsikten.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
PCP
Innlegg: 562
Registrert: 06 okt 2012, 18:29
Motorsykkelen din: Honda VFR750 (1996)
Sted: Høvik

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av PCP »

Å ja, da blandet jeg nok litt (igjen :roll ) Rune. Forstår det med utsikten, for det er vel noe av det beste vi har der vi kjørte nå. Hovedproblemet i Geiranger var forresten en stor mengde busser som jo har visse utfordringer på den veien. Jeg tipper at buss-sjåførene syns enda mindre om bobiler enn jeg gjør! :P :p

Egentlig må jeg si at mange moderne bobiler virker å være godt motorisert og kan holde brukbar fart, i forhold til for noen år siden. Men de må likefullt knote og bremse hver gang det kommer noen i mot, på litt smale veier.

@Joo, takk for atter et godt tips. Jeg kommer 45 mil på en tank, som jo er relativt bra, men den lette nervøsiteten er vel den samme når det går mot slutten, uansett tank-størrelse. Jeg satser på positive endringer i været og kan dra når som helst til uken. Ser det er ledig rom på Byrkjedalstunet nå (på en lørdag), så da burde det gå greit med impuls-tur midt i uka også vil jeg tro. :-)

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

Litt på etterskudd her, grunnet ferie og generell R&R :knegg

Tirsdag forrige uke gikk det videre nordover mot Levanger med start fra Venabygdsfjellet.
Veien over har endel sau fra sånn ca midt oppe på fjellet og nedover mot Folldal...
De er ikke så "skuggeredde", men noen har det med å bli litt skremt og løper da enten tvers over veien eller bortover veien...
Bilde

Veien oppover Folldal er litt severdig i og med at Rondane etterhvert presenterer seg - og et fint utsiktspunkt er det laget også
Bilde

Greit å finne navnene på fjellene her
Bilde

Hadde det bare vært litt mindre skyer...
Bilde

Men, når du kjører videre oppover Folldal blir det vel så fint å se fjellene fra litt andre vinkler
Bilde

Her nærmer jeg meg Hjerkinn. Hadde egentlig tenkt å ta en lengre rundtur om Røros og Selbu, men pga dårlig vær varslet fra kl 18 tok jeg heller "straka vegen" nordover.
Bilde

Og så var det egentlig bare transport nordover... før litt venting i Levanger og ferge over til Ytterøy.
Tjoret ikke MC'n, men satt på den mesteparten av turen, og for sikkerhets skyld med bremsen inne under avgang og ankomst.
Turen tar en halvtime, så greit nok.
Bilde


...og jaggu var det ikke en gård jeg passerte, som hadde fått lama selv der ute...
Visstnok klarer flere å rømme jevnlig fra denne gården fikk jeg høre (jeg så også en utenfor gjerdet et par dager senere...) grunnet litt for slapt vedlikehold av gjerdene av aktuelle gårdbruker, så da blir det både lama og rådyr å passe seg for (fra før av er det flere rådyr enn innbyggere på øya...)
Bilde
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

Var ikke så lange besøket nordpå denne gangen, så etter div familiefeiringer var det nedover igjen på mandag denne uka.

Denne gangen startet jeg med første ferge som gikk kl 06:10
Yes, det var tidlig - men fint...

Morgenstemning ved fergeleiet... Utsikt østover mot Levanger.
Bilde

Det ble en liten pause etter at siste bil hadde kjørt av ferga før jeg kunne kjøre på, selv om jeg stod først i køen.
Det viste seg at en hvit kassebil fortsatt stod igjen på ferga... :scratch Sjåføren hadde nemlig sovnet med hodet på rattet, og måtte vekkes av fergemannskapet :lol

MC-stemning på ferga... du kan tro jeg ventet på å komme i land på andre siden :janikk.
Bilde
På denne turen fikk jeg beskjed av mannskapet om at de var pålagt å binde MC'n, men jeg protesterte og sa jeg heller satt på den og passet på. Ble til slutt et kompromiss der jeg i tillegg satte den inntil rekkverk på motsatt side av sidestøtta. Da skal det godt gjøres at den skulle kunne velte på blikkstille fjord. Ikke var det fornuftige punkter å feste noe tau i dørken heller... (og ja, det var vanlig tau og ikke stropper de hadde...)

Jeg hadde lagt opp stramt tidsskjema og tok en av de korteste rutene sydover, men fortsatt med fokus på å unngå noe motorvei.
Så la opp ruta med E6 til Hjerkinn, Folldal, Venabygdsfjellet til Ringebu, så et kort stykke sydover på E6 før jeg tok av mot Dokka. Var faktisk fin og svingete vei til Dokka.

Avslutningen ble vestsiden av Randsfjorden nedover til Jevnaker og deretter Sollihøgda - Sylling - hjem.
Tok kun korte pauser for fylling og kun foto på matpausen som jeg tok ved Randsfjorden - skal si det smakte med egg&bacon sandwich som jeg kjøpte samtidig med tankfylling på Oppdal.

Rasteplass og badestrand ved Randsfjorden rett i nærheten av der en kan ta Lomsjøveien (bomvei) over til Sperillen
Bilde

Bilde

Det jeg feilberegnet endel på turen var hvor kjølig det var fra Levanger og sydover - og spesielt opp mot Dovre
Ble tilslutt til at jeg tok på regndressen som varmedress siden det så litt utrygt ut for regn også, et sted etter Oppdal... og tok den av ved neste tanking som var på Dokka :-)

Det gikk radig og rakk med god margin å hente resten av familien med bilen når de ankom Asker med flytoget (de startet "litt" senere da...)
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

Kjører litt "catch-up" så bloggen blir oppdatert med siste tur som var en tur i kveld rundt Hurumhalvøya.

Det er jammen fin og variert MC-vei jeg har her rett utenfor husveggen. Det hender jeg blir lei den fordi jeg kjører her så ofte, men folkens dette er en av perlene nær Oslo, hva gjelder fin turvei for motorsyklister.

Hilste forresten på flere grupper av motorsyklister imot på turen idag, så det er nok flere som vet å utnytte sesongen istedenfor å benke seg foran TV'n :thumleft

Et par stemnigsbilder... definitivt tidligere mørkt om kvelden... Fjernlyset brukes nå aktivt så fort det ikke er biler imot, tenker jo spesielt på elg som stod i skogbrynet her tidligere i sommer: http://goo.gl/maps/U9FBf
Refleksen av fjernlyset i øynene fra dyr er kanskje eneste forvarselet du får, for ellers er de godt kamuflert... :8-[

I nærheten av Tofte
Bilde

Langs Hyggenveien
Bilde
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av Carpa »

Vi her heldige som har hurumlandet ja, jeg digger å kjøre den runden når jeg bare skal ut og lufte meg litt.

Jeg er forresten temmelig sikker på at jeg møtte deg i dag, da jeg var på vei nedover mot Hyggen :D
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 38167
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av AJ »

Fantastisk superspektakulære flotte bilder (posten du skrev 1. august), Rune!! :yeyeye
Disse er det all grunn til å hvile øynene på - leeenge...

Imponerende :notworthy:
Takker for generøsiteten du viser ved å dele disse med oss her på MCsiden.no :thumleft
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

@Carpa - var nok ikke meg idag. Kunne fort vært det, men som ofte surres lørdagene bort på handling etc... :redface

@AJ - takk, ja den "sitter" den turen over Tindeveien og Rv55 :thumleft Absolutt en tur jeg kan tenke meg å ta igjen og evt kombinere med å bruke mer tid nedom fjordene i nærheten også.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av Carpa »

RuneMC skrev:@Carpa - var nok ikke meg idag. Kunne fort vært det, men som ofte surres lørdagene bort på handling etc... :redface

@AJ - takk, ja den "sitter" den turen over Tindeveien og Rv55 :thumleft Absolutt en tur jeg kan tenke meg å ta igjen og evt kombinere med å bruke mer tid nedom fjordene i nærheten også.
Jeg som trodde jeg endelig hadde klart å kjenne igjen noen :redface
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av Carpa »

Tenkte litt på deg da jeg så denne videoen, du som liker å ta deg turer utenfor allfareveier :knegg

http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... =2&theater
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Rottenikken
Innlegg: 924
Registrert: 25 feb 2010, 16:16
Motorsykkelen din: Yamaha
Sted: I svingen, ellers i Drammen

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av Rottenikken »

Carpa skrev:Tenkte litt på deg da jeg så denne videoen, du som liker å ta deg turer utenfor allfareveier :knegg

http://www.facebook.com/photo.php?v=101 ... =2&theater
Lo godt da jeg så den :thumleft :knegg
Veien er viktigere enn målet.

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

Hehe - fornøyelig video :rofl:


Men jeg prøver alltid å være i harmoni med dyra, sånn at de forblir rooolige :-)
Hadde vært litt verre om disse "kara" i nærheten av Sylling hadde bestemt seg for å stange... men det var jo et par tynne ståltråder imellom og de virket godlynte... :-k
(Bilde tatt på en liten tur jeg var på fredagen)
Bilde
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

Vel, vel, da var det tilbake til hverdagen igjen :mk
De største turene for sesongen er nok over, og ikke for det - en blir nesten litt "mett" av MC kjøring etter å ha peisa på noen langturer... Nå som været har vært god blanding siste uka og findagene har blitt brukt til familiegreier, så er det allikevel godt å merke en gryende glede igjen også for de kortreiste turene. :prop:

Endel kveldsturer har det uansett blitt - MC er fortsatt mer gøy en TV så da er det håp :knegg

Det er jo flott rundt Hurumlandet, og spesielt litt sent med sola i ryggen. Her sydover ved Grimsrudbukta.
Bilde

Det går jo fortsatt an å ta en stopp for å ta bilde oppover mot Drammen...
Bilde

Ett spesielt sted langs "ruta" som ofte går fra Røyken via Hyggen til Klokkarstua og videre, er det stadig en liten varde som maner til ettertanke.
Dette er nemlig stedet hvor det var en rest av gamleveien som et vogntog fant det for godt å bruke til en pause (autovernet som nå sperrer av har kommet i ettertid) og så kjørte avgårde nordover og blokkerte da begge kjørefelt for han som kom på MC imot rundt svingen.
Sjakk matt...
Jeg ser det stadig friskes opp dekorasjoner her, så det var nok en avholdt person.
Slikt maner til respekt og ettertanke.
Bilde
__________________________________________________________________


Tilbake til kveldsturer... Kveldsturer nå kan være skumle for det er jo mye elg på halvøya. Å si at jeg flytter blikket hele tiden for å prøve å få syn på denne velkamuflerte skogens konge tidligst mulig er en underdrivelse! Fjernlyset på V-Strom'en er heldigvis nesten i klasse med billys - så det hjelper :janikk Har ellers inntrykk av at nesten annenhver bil mangler ene lyset... Igår kjørte jeg tilogmed forbi en bil med "L" som kun hadde ett frontlys... opplæringen svikter på basispunkter... Eller er det bare det at kunnskapen om å bytte lyspærer på biler har forsvunnet ut i tåka for Ipad-generasjonen? :-k Kanskje noen burde lage en app som veileder den nye generasjonen bilførere? :lol

Bilde

Noen ettermiddager har det vært ikke sååå fint vær, men det går nå an å kjøre for det...
Bilde


Forrige uke var det også ferieuke hjemme, så fikk nå tatt en tur rundt Tyrifjorden - dvs hadde jo tenkt meg den vanlige veien over til Norderhov via småveier, men der var brua stengt
Bilde

Men et bilde av elva ble det nå...
Bilde

Idet jeg da kjørte tilbake og tok hovedveien til Hønefoss/Norderhov så kom jeg på at egentlig så må en jo kjøre via Åsa og ikke via Sundvolden om en skal kjøre helt rundt Tyrifjorden. Så som tenkt så gjort. Det var lenge siden jeg hadde kjørt her og en gledelig overraskelse var nyasfaltert vei der det før hadde vært dårlig asfalt :thumleft Veien kan nå helt klart anbefales for alle MC'er og ikke bare über-Adventure sykler som V-Strom'en :-)


Kornet var modent på åkrene og skurtreskeren igang
Bilde
Dette er skurtreskerens rette element. Du ønsker ikke å møte denne på veien - altfor bred og med skarpe spisse stålgreier overalt...

Fint vær og fin tur!

Siste bilde blir fra kveldsturen idag - kjørte via Sundbyveien (grusveien) til Tofte... Venter egentlig bare på å slite ut Anakee3 dekkene så jeg kan sette på Anakee2 igjen. A3 er bedre på asfalt og tørt føre og spesielt med mye bagasje (sterkere dekk), mens A2 (min personlige overbevisning) er bedre på grus og vått føre. Synes (kan være feil inntrykk, men føles sånn) at A3 virker hakket dårligere på vått, men kan ha med at det ikke sender like mye tilbakemeldinger om underlaget til føreren i og med at det er et stivere type dekk.

Bilde

Kjør på folkens og utnytt fine dager og kvelder framover ! Det blir tidsnok hvitt og kaldt... og kjør med hodet :prop:
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av Carpa »

Herlige bilder igjen gitt, flink du :thumleft

Nå er det gøy å kjøre for det er ikke for varmt, og heller ikke for kaldt :-)
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: RuneMC's blogg - ut på tur...

Legg inn av RuneMC »

Ble en liten søndagstur på ca 4 timer idag.

Dagens rute: http://goo.gl/maps/edyZ6" onclick="window.open(this.href);return false;

Fikk lyst til å ta en tur via Lurdalen og deretter Lampeland - Bingsveien med retur via Tyrifjorden idag.

Kjøreværet er jo helt perfekt om dagen, lettskyet pent og ca 20C kan man ikke klage på :-)
Ettersom jeg hadde begrenset tid idag ble det til at jeg tok litt motorvei på første del av turen.
På bortsiden av Strømsåstunnelen mistet jeg tålmodigheten med en "L" bil som kjørte 75 i 90-sonen så tok en forbikjøring i høyrefeltet (de feltet der Vegvesenet enda ikke har fått malt på "MC" ... ) :-J
Ellers tok jeg av og kjørte gamleveien til Kongsberg via Darbu. Mindre trafikk og stress på den veien og så er det fine svinger før den møter E134 igjen rett før Kongsberg.

Veien opp Lurdalen er ganske fin og variert, men asfalten kvalifiserer nok til ordet "lidelse" på partier - for de med R-sykler da... Det er også en ganske smal vei med møtelommer og slikt.
Fin natur, men pass på disse dagene for traktormaskineri - var endel av det parkert langs veien. Og på en gård jeg passerte fløy det plutselig to valper over veien - tydeligvis ikke båndtvang her nei (?). Eieren hadde et par voksne hunder til på lur og hevet hånden for at jeg skulle bremse opp, men da hadde jeg allerede bremset litt for valpene og tolket de andre hundene som rolige, så jeg kjørte på. Håper han kanskje vurderer å ha de i bånd en annen gang.

Soppsesongen er igang så jeg da jeg tok en liten stopp...
Bilde

Noen fine vann langs veien, selv om de er litt skjult av skogen, her gikk jeg en 10-15m fra veien for å få klar sikt
Bilde

Veien i Lurdalen - her er den fin, men asfalten er skikkelig lappete og dårlig noen partier. Ellers har veien fin variasjon på høyde og svinger - morsom vei å kjøre.
Bilde

Et par biler underveis som kjørte svært sakte (veien er igrunnen ikke bred nok til at to biler møtes, men en bil og MC går fint) passerte jeg, ellers var det ingen trafikk :thumleft

Veien kommer ut noen km sør for Lampeland. Lampeland har en kjekk Kiwi-butikk som er åpen på søndager, så der ble det handling av iskaffe og snickers.
Fra Lampeland og opp til Lyngdal er det virkelig fine veier med passe svinger som kan tas i fint tempo - står ikke mye tilbake for Gransherad o.l.

Fra Litmovatnet tok jeg den vanlige grusveien til Bingen. Tenkte om jeg skulle ta en rast ved vannet, men rasteplassen var allerede okkupert av et par biler, så tok heller en rast langs bekken sånn ca midtveis til Bingen hvor innkjøpet fra Kiwi'n ble konsumert
Bilde

Asfaltveiene i Bingen-området og over mot Åmot er også fine og varierte. Svært lite trafikk.
På vei fra Vikersund til Sylling er det nå et par steder der det har rent ut grus fra sideveier, så vær obs og gi deg selv litt margin - de er greie nok å se om en kommer i vanlig fart. Det er også noen ulldotter langs veien her og der.

Ellers fikk jeg en idé når jeg nærmet meg Sylling om at denne gangen skal jeg ta bilde av en spesiell gårdsplass.
Det spesielle er at eieren tydeligvis samler på gamle busser, så dette kan jo vi som er interessert i MC'er bruke som argument hvis det blir snakk om at MC'n tar for mye plass i garasjen. Du kan jo si til din bedre halvdel noe sånt som "Jammen du kan jo være glad jeg ikke samler på gamle busser!" og så kan du vise bildet under.
(Det er garantert opptil flere bedre halvdeler som ville fått noja bare ved tanken på en buss i fritt forfall på gårdsplassen gjetter jeg :lol )

Bilde
Sist redigert av RuneMC den 25 aug 2013, 23:28, redigert 1 gang totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Svar