To romslige og velklingende rødvinsglass i metall (kolbeknipsetesten...

Måtte bare skaffe meg et slikt fra nederlandske (?) "Winner"! Virker overraskende robust og vellaget til en en pris av drøye av 350,- kr.
Ikke veldig MC-relevant, men likevel...

Kult å ha sin egen loddstasjon da.Bjerknez skrev: 01 apr 2020, 13:16 Kjøpt meg ny loddestasjon i dag. Ikke akkurat MC relatert, men det kan jo være jeg finner på noe sprell med denne :)
Garasjeulykkevim skrev: 02 apr 2020, 22:10 hadde jeg en liten garasjeulykke da jeg skulle ta ut sykkelen, og klarte å knekke forskjermen.
Hvordan service får du av kona nå hun ser deg i nye klær?jongsanim skrev: 11 sep 2014, 14:23 Rukka Armas Jakke + bukse... Uten at kona vet om det :[-o<
Ble 12k alt i alt hos McOslo, og fikk betydelig bedre service der enn forventet.
Min erfaring etter å ha eid 4 par hansker på 6 år er at dyre hansker ikke er noe bedre enn billigere hansker. Jeg er ganske overbevist om at man kan få like gode hansker for rundt 1000-lappen med tanke på selve kvaliteten.Hikkas skrev: 16 apr 2020, 07:32 Bestilte nettopp disse hanskene fra Agm. https://www.kawasaki.no/no/accessories/ ... lpdXlgMDA0
Var dyre nok, men blir veldig stas🤩
The-Stig skrev: 17 apr 2020, 19:08 Røyk på en smell i dag og.Usikker på om jeg kommer til å angre, men dette var moro! Og jeg tror fruen kommer til å få ånden over seg, og kjøre selv.
Velkommen i mitt eie, Yamaha Xmax 300![]()