Kommer du på MCsidens Vårslepp i Andebu da

Andebu-besøk er under vurdering, ja...ArcticTiger skrev:Godt å se deg tilbake igjen i kjennt stil med Store, Errigerte Syllindre AJ![]()
Du får ta deg en tur nedover, vi trenger noen Ånnkle Mottorsykkler der, så det blir litt motvekt til alle Jappse-sykkla og Beemera.AJ skrev:Andebu-besøk er under vurdering, ja...ArcticTiger skrev:Godt å se deg tilbake igjen i kjennt stil med Store, Errigerte Syllindre AJ![]()
ArcticTiger skrev:Du får ta deg en tur nedover, vi trenger noen Ånnkle Mottorsykkler der, så det blir litt motvekt til alle Jappse-sykkla og Beemera.AJ skrev:Andebu-besøk er under vurdering, ja...ArcticTiger skrev:Godt å se deg tilbake igjen i kjennt stil med Store, Errigerte Syllindre AJ![]()
På den andre side, det skal jo ikke mange Ånnklie Mottorsykkla til for å veie opp mot de sykkla det går mange tusen av på dussinet
Må vare den japanske kvaliteten som lar oss andre kjøre å kjøreKnut Morten skrev:ArcticTiger skrev:Du får ta deg en tur nedover, vi trenger noen Ånnkle Mottorsykkler der, så det blir litt motvekt til alle Jappse-sykkla og Beemera.AJ skrev:Andebu-besøk er under vurdering, ja...ArcticTiger skrev:Godt å se deg tilbake igjen i kjennt stil med Store, Errigerte Syllindre AJ![]()
På den andre side, det skal jo ikke mange Ånnklie Mottorsykkla til for å veie opp mot de sykkla det går mange tusen av på dussinet
Rart at de med de " Errigerte Syllindre" stadig må bytte sykkel,
og andre kan kjøre år etter år etter år....
![]()
Vi sees litt oppi veien
Min gamle tante kjørte også Japansk Kvalitet...Corolla...grei bil....den bare gikk og gikk og gikk....men nå er hun død......av kjedsomhet :-)hakhap skrev:Må vare den japanske kvaliteten som lar oss andre kjøre å kjøreKnut Morten skrev:ArcticTiger skrev:Du får ta deg en tur nedover, vi trenger noen Ånnkle Mottorsykkler der, så det blir litt motvekt til alle Jappse-sykkla og Beemera.AJ skrev:Andebu-besøk er under vurdering, ja...ArcticTiger skrev:Godt å se deg tilbake igjen i kjennt stil med Store, Errigerte Syllindre AJ![]()
![]()
Vi sees litt oppi veien
Jeg kjører Carina. Heldigvis har jeg en Europeisk sykkel slik at jeg ikke lider samme skjebne som tanta di...L-NA skrev:Min gamle tante kjørte også Japansk Kvalitet...Corolla...grei bil....den bare gikk og gikk og gikk....men nå er hun død......av kjedsomhet :-)hakhap skrev:Må vare den japanske kvaliteten som lar oss andre kjøre å kjøreKnut Morten skrev:ArcticTiger skrev:Du får ta deg en tur nedover, vi trenger noen Ånnkle Mottorsykkler der, så det blir litt motvekt til alle Jappse-sykkla og Beemera.AJ skrev:Andebu-besøk er under vurdering, ja...ArcticTiger skrev:Godt å se deg tilbake igjen i kjennt stil med Store, Errigerte Syllindre AJ![]()
![]()
Vi sees litt oppi veien
Duville skrev:Akkurat nå sitter jeg og slapper av med ei pils etter en svært vellykket prøvetur på Hondaen. Har kledd av den og skiftet clutch, pusset og stelt med den og kledd på den, skifta selvfølgelig olje og oljefilter og litt sånn andre småting. Aldri gjort detta før og alt er nesten Kawasaki som ikke er her lenger, si skyld - og noen andre, Mekkeren og så GV selvfølgelig, Fornøyd no!
Rett og slett svært fornøyd og det UTEN AT DET LIGGER EN ENESTE SKRUE IGJEN !
Svaret finner du i denne posten...:Godtvoksen skrev:Jeg savnet Kawasaki her inne å gjorde et forumsøk etter han, og leser dette innlegget til duville. Noen som kan si noe om hvorfor han har blitt borte?
L-NA skrev:Min gamle tante kjørte også Japansk Kvalitet...Corolla...grei bil....den bare gikk og gikk og gikk....men nå er hun død......av kjedsomhet :-)
Jeg har sjekket dette ... på 1 time sånn ca, tok den lange tykke viser 60 runder, den lange tynne tok hele 3600 runder. Jeg kom ut av tellinga flere ganger, og måtte begynne på nytt.Bjønnavind skrev:.. Får se hvor fort klokka går :-)
Tæppatå'k!