freddy123 skrev:du sier du er så fornøyd med street triplen din og vil ikke ha noen s1000r pga motorlåta, aprilia pga pris, adv pga gubbete og svært.
da lurer jeg på hva er det negative du har og si om monster 1200cc

og hvorfor er ikke speed triple med i vurderingen her visst du er så fornøyd med din street så vil nok ikke en speed skuffe deg tror jeg , utseende er jo likt , bare at speed har mer av alt det andre som er gøy "bortsett fra vekt" hehe.

1. Jeg har ikke sagt at jeg ikke vil ha en S1000R grunnet eksoslyden. Jeg har sagt at jeg ikke liker frekvensen på eksoslyden. Lyden i seg selv er grei nok.
2. Jeg har heller ikke sagt at jeg ikek vil ha Aprillia grunnet pris, men den som var avbildet, da denne var dyrere enn standard modellen.
3. Har ikke rekt å "evaluere" Monsteren ennå men i følge en test mellom respektive sykler jeg nettopp så på Youtube så er dette mer enn sportslig versjon av Diavel og mest egnet for mer "rett frem" kjøring.
4. Speed Triple synes jeg rett og slett ikke er verdt prisen da denne koster nesten like mye som de andre syklene og mangler motorkraft til å være en 1000ccm. Jeg sier ikke at det ikke er nok, men skal jeg først bla opp 200 høvdinger så blir det ikke denne. Da er Street Triplen bedre valg i mine øyne.
Men mye teori foreløpig. Ting må prøvekjøres først og det haster jo ikke ennå