Bjerknez skrev:Haha... jeg ser jo nå at jeg ble så til de grader og langt inn i gamperæva nedstemt her så jeg treker meg sagte ut![]()
Logo/tekst en halv "tunnelbredde" mot høyre synes jeg.tagesk skrev:Da må også den røde linjen lages lenger; nå ender den akkurat der den skal.biker7 skrev:Enig at dette er det beste bildet, men enda bedre hvis logo og tekst flyttes enda noen hakk mot høyre bildekant.tagesk skrev:Eller med andre ord: Dette er det beste bildet.AJ skrev:![]()
Men ikke for nærme, for den må la (nesten) like mye "luft" til høyre for seg som over.
Jeg synes den står akkurat passe!
[TaSK]
Hva med denne?AJ skrev:Bjerknez skrev:Haha... jeg ser jo nå at jeg ble så til de grader og langt inn i gamperæva nedstemt her så jeg treker meg sagte ut![]()
![]()
Kanskje jeg skal lage noen flere Stelvio-versjoner også...![]()
Ja, tror det
Var slett ikke dum denne. Tror faktisk jeg liker denne headingen best. Men jeg er usikker på hvordan jeg liker MCsiden.no står oppført to steder...AJ skrev:Hva med denne?AJ skrev:Bjerknez skrev:Haha... jeg ser jo nå at jeg ble så til de grader og langt inn i gamperæva nedstemt her så jeg treker meg sagte ut![]()
![]()
Kanskje jeg skal lage noen flere Stelvio-versjoner også...![]()
Ja, tror det
Takk til Bjerknez for godt arbeid med logo'en
+1ZZR-Erling skrev:Tunell og Vestlandet er ikke bra synes jeg. Det er til tider alt for mange tuneller der borte. Det bildet der, nr 4, minner meg bare p det kjedelige faktum. Ellers var det ildet veldig fint. Jeg stemte nr 5, Trollstigen.
Kan godt hende vi går for fjord, fjell og tunnelbildet, jaRelax skrev:+1ZZR-Erling skrev:Tunell og Vestlandet er ikke bra synes jeg. Det er til tider alt for mange tuneller der borte. Det bildet der, nr 4, minner meg bare p det kjedelige faktum. Ellers var det ildet veldig fint. Jeg stemte nr 5, Trollstigen.![]()
Tunnel skal vel ikke være på bilde? Tunneler er vel ikke ønskeveien!
Dette likte jeg veldig godt!Bjerknez skrev:Et bittelite bidrag fra meg også før jeg tar meg en tur på et av byens mange vannhull...
Bakgrunnen er et bilde jeg tok ipå Bremangerlandet som ligger rett sør for Måløy og ikke veldig langt fra Nordfjordeid.
DalsnibbaAJ skrev:Kunne ikke dy meg, men måtte lage en til:
Akkurat nå er jeg ganske sikker på at en av disse blir blir MCsidens nye header![]()
![]()
Men i morra kan jeg være litt i tvil igjen... kanskje![]()
Noen som sånn helt med en gang ser hvor bildet er tatt?
Da synes jeg den øverste er den fineste, men jeg ville ha flyttet teksten på venstre side ned.AJ skrev:Kunne ikke dy meg, men måtte lage en til:
Akkurat nå er jeg ganske sikker på at en av disse blir blir MCsidens nye header![]()
![]()
Men i morra kan jeg være litt i tvil igjen... kanskje![]()
Noen som sånn helt med en gang ser hvor bildet er tatt?