Tomas bikers logg|Ktm 690 smc r 2014
- Fsva
- Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Re: Tomas bikers logg|Ktm 690 smc r 2014
God stemning! Duke er morsom, jeg fikk prøve en fulleffekt Duke R på langkjløringa med kjøreskolen. Ekstremt lettstyrt (mye mindre svingradius enn på min Street Triple) og morsom sykkel, en del vibrasjoner fra motor, men ikke plagsomt. Hva er forskjellen på Duke R og SMC R i praksis?
-
- Motorsykkelen din: Mz Baghira 660
Er det bort mot mortavika arsvågen sambandet?:-) Har aldri før hatt sykkel på denne sida av fjorden:-)SMC RIDER skrev:Et fint bilde med duken. Boknafjellet I bakgrunnen :)
Du får visa meg noen kjekke kjøreveier til sesongen!:-)
Jeg føler at det nesten ikke er noe forskjell på disse syklene, bare at SMC min har mye bedre drag enn duken hadde :)Fsva skrev:God stemning! Duke er morsom, jeg fikk prøve en fulleffekt Duke R på langkjløringa med kjøreskolen. Ekstremt lettstyrt (mye mindre svingradius enn på min Street Triple) og morsom sykkel, en del vibrasjoner fra motor, men ikke plagsomt. Hva er forskjellen på Duke R og SMC R i praksis?
Du sitter jo en god del høyere på smc såklart men bortsett fra det er det jo bare utseende som skiller dem.
Smc på Burmaveien der den hører hjemme 

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Stilige bilder
!

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Tur til Stavanger I dag for å handle kjøresko og veske til sykkelen. Iskaldt men nydligt Vær og tørre veier :)
42 liter bag. Dårlig utvalg til smc :/
Nye kjøresko. Demovare, brukt I Spania I 2 dager. Fikk 50% på skoa :)
42 liter bag. Dårlig utvalg til smc :/
Nye kjøresko. Demovare, brukt I Spania I 2 dager. Fikk 50% på skoa :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.