Er Minsk'en din frisk igjen nå?Gammelgutt skrev:Var en tur på Grava idag, der var det en som var skuffet over at jeg ikke kjørte Minsken. Ed Larsen var der og han hadde hørt at jeg har kjøpt Minsk.

Snerken.
Er Minsk'en din frisk igjen nå?Gammelgutt skrev:Var en tur på Grava idag, der var det en som var skuffet over at jeg ikke kjørte Minsken. Ed Larsen var der og han hadde hørt at jeg har kjøpt Minsk.
Det var det, ja!ArcticTiger skrev:Hvervenbukta.
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... 900#p75900" onclick="window.open(this.href);return false;tomsnes skrev:
Joda, Tyrigrava ble det på meg og Gammelgutt ble tidlig observert. Allerede når jeg kjørte inn. Forholdsvis bra med folk. I dag var det muligheter for prøvekjøring av både Honda og Kawazaki.AJ skrev:Plutselig fløy tid fortere enn jeg hadde tenkt og dermed ble det ingen Tyrigrava-tur i dag.
Men en bitteliten stemningsrapport fikk jeg likevel: Gammelgutt hadde ringt, men som vanlig hadde jeg forlagt telefonen.
Men jeg ringte opp igjen og snakket litt med ham der han befant seg på 'Grava', hvor det visstnok var road-show og det hele :-) .
Så hørte jeg at han sa "Neimen, der er rogg, jo". Fikk sagt "hils så mye" før Gammelgutta takket for samtalen.
Og jada! 'Gutten' virket å være i god gammelguttform![]()
Og siden rogg innfant seg også regner jeg med at det kommer noen bilder her etter hvert...
Det gjør jeg også, men trøster meg at det blide sørland er norges mc- og ferieparadis nr. 1Snikkeren skrev:Jeg må si jeg misunner dere alle de fine treffplassene dere har på østlandet.![]()
En slik treffplass kan en lage hvor som helst. Gjelder bare å få samlet en gjeng MCister og møtes en plass. Være aktiv på å få dette publisert. Så etterhvert blir det slik.Snikkeren skrev:Jeg må si jeg misunner dere alle de fine treffplassene dere har på østlandet.![]()
Jeg får vel trøste meg med de flotte veiene og den storslåtte naturen på vestlandet.
Jeg fikk forespørsel om å ta en tur, men det ble samvittighetsarbeid i kveld.....og penger blir det også igjen en gang i juni...AJ skrev:Tipper det blir bra med folk på Tyrigrava i dag... :-)
Var ikke mulig å få tatt turen i dag, gett... Er noen jobber "i veien" med deadline som nærmere seg raskt og dermed ingen tur...
Men om noen her inne innfinner seg så del gjerne bilder og stemningsrapporter med oss andre...;)