10 plussgrader og tørre veier.
Rotet rundt i et par timer, uten mål og mening

Skal bare mykne litt i rumpeballene, fylle diesel på bilen, øvekjøre litt med jentungen og så er det en tur til på sykkelen.

bm
Du verden...bm skrev:Så ble det tur i dag også:-D
:-D
10 plussgrader og tørre veier.
Rotet rundt i et par timer, uten mål og mening![]()
![]()
Skal bare mykne litt i rumpeballene, fylle diesel på bilen, øvekjøre litt med jentungen og så er det en tur til på sykkelen.
![]()
![]()
![]()
bm
cheron skrev:
Snill Vaffel skrev:cheron skrev:
Au da Cheron hvor er sykkelen![]()
Neida skal ikke strø salt i såret
Det har jeg fått med meg med det har vel hvert antydning til anger på det i ettertidcheron skrev:Snill Vaffel skrev:cheron skrev:
Øh?? Jeg vinterparkerte i slutten av september jeg, og har venta siden da på at resten av hedningene også skal parkere!
Bah.. Folk med vett parkere tidlig.. Særlig oss med svart visir..Snill Vaffel skrev:Det har jeg fått med meg med det har vel hvert antydning til anger på det i ettertidcheron skrev:Snill Vaffel skrev:cheron skrev:
Øh?? Jeg vinterparkerte i slutten av september jeg, og har venta siden da på at resten av hedningene også skal parkere!
PingleBah.. Folk med vett parkere tidlig.. Særlig oss med svart visir..
og hvor i Moder Norge bor den karen da? som har bare veier og 10pluss..?bm skrev:PingleBah.. Folk med vett parkere tidlig.. Særlig oss med svart visir..![]()
Har både mørkt og blankt visir jeg da...![]()
![]()
Er på veien i morra tidlig.....
Neon har intrigerte solbrillercheron skrev:Bah.. Folk med vett parkere tidlig.. Særlig oss med svart visir..Snill Vaffel skrev:Det har jeg fått med meg med det har vel hvert antydning til anger på det i ettertidcheron skrev:Snill Vaffel skrev:cheron skrev:
og hvor i Moder Norge bor den karen da? som har bare veier og 10pluss..?![]()
Det er for pingler!Snill Vaffel skrev:Neon har intrigerte solbrillercheron skrev:Bah.. Folk med vett parkere tidlig.. Særlig oss med svart visir..Snill Vaffel skrev:Det har jeg fått med meg med det har vel hvert antydning til anger på det i ettertidcheron skrev:Snill Vaffel skrev:cheron skrev:
Øh?? Jeg vinterparkerte i slutten av september jeg, og har venta siden da på at resten av hedningene også skal parkere!![]()
Noen som kan lyse detta menneske i bann????bm skrev:Mere salt i åpne sår![]()
Tempen viser nu 11 +++
Vurderer å ta en runde med mørkekjøring![]()