Burde gå greit det, vel?
Rigget som flott tursykkel den der

Men... litt snau plass til passasjeren på denne VStrom'en, kanskje...

Burde gå greit det, vel?
Ja, kanskje jeg kan spørre om noen vil ha reklame på skinndressen min? :-)Intruder skrev:Prøv å få noen til å sponse deg,Suzukieiere er jo in for tiden !!!![]()
![]()
Så forkorter vi ventetida til sommerturene,også !![]()
![]()
Tviler ikke :-)
Hehe. De er lekre, men jeg ser også på noen andre for tiden. Skal sette inn en link om disse senere. Jeg var hos touratech i sverige to ganger i fjor. En fin tur, på ca 64 mil tur-retur fra Oslo. Mye motorveier, men også noe landeveiskjøring, om en ønsker dette. Om en kjøper aluminumsbokser, får en jo også muligheter til å fylle de opp med brus , snop , vin og snus, og annen godsaker!FJZZR skrev:Tviler ikke :-)
En kollega kjøpte en TDM her i helga, og vi planlegger allerede en dagstur til Touratech.
Blir dyrest for ham, er jeg redd. De har ikke så mye til min sykkel der.
Mistenker at alu-koffertene står høyt i kurs hos ham også.
FJZZR: Si til kollegaen din, at Touratech har noen tilbud nå om dagen. De hadde 20 - 30 % på en del demoprodukter, blant de, også aluminiumskasser. Se på hjemmesiden deres. Mulig de fleste er solgt unna nå, men sjekk ut Touratechs hjemmeside.FJZZR skrev:Tviler ikke :-)
En kollega kjøpte en TDM her i helga, og vi planlegger allerede en dagstur til Touratech.
Blir dyrest for ham, er jeg redd. De har ikke så mye til min sykkel der.
Mistenker at alu-koffertene står høyt i kurs hos ham også.
De jeg har sett på, er Gobi veskene. Problemet med de, er at veskene er like stor, og stativet på v stromen, går noe lenger ut, der eksosanlegget og lyddemperen går. Det anbefales derfor fra Touratech, at den hø vesken, skal være noe mindre enn den venstre, for å få lik bredde. Gobi veskene, derimot, finnes bare i en størrelse. Tror du dette er noe problem?FJZZR skrev:Figur'n dro akkurat hjem, men skal si det til ham.
Ellers skal jeg være enig i at Hepco Becker er mer fristende, ettersom disse alu-kassene ikke akkurat er aero dynamiske.
Skulle jeg kjøpt nye vesker, hadde det nok blitt HB.
De finnes med nesten "usynlige" fester, og det er ikke så dumt.
Bruker jeg sykkelen daglig, så sitter det ofte på ei veske (eller 2) for å få med regntøy og andre livsnødvendigheter.
Vet ikke hva 12000 service din sykkel innebærer, men i området 4000 - 6000, avhengig av om ventiler justeres eller ikke, tror jeg ikke er helt galt gjettet.
Ja, vi er ikke dumme :-)Intruder skrev:Tror det har skjedd noe med hodene i Aalesund etter cuptriumfen.......:=D>
men det har vel sluttet å snø nå, vil jeg tro? I Oslo regner det bikkjer i dag - jippi!! Da forsvinner all snøen! Jeg ska ta ut sykkelen tirsdag 6. april, altså første dag etter påske. ( om været tillater det). Gleeeder meg !Intruder skrev:Pr nå i Brumunddal : -3,snø og svak nordavind.
Og dette er ikke mot normalt !!Snarere helt OK !