Blir det tur ... ...oivindg skrev:Bra tips om Stryn, niko og rolf-arne!
Ser ut som vi flytter turen til starten av august, også etter tips på forumet.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Blir det tur ... ...oivindg skrev:Bra tips om Stryn, niko og rolf-arne!
Ikke i år. Har vært for usikkert om amerikaneren kunne reise hit og eventuelle covidtiltak som ville gjelde. Vi prøver å få til tur neste år.rolf-arne skrev:Blir det tur ... ...oivindg skrev:Bra tips om Stryn, niko og rolf-arne!
Ja en sånn tur tar man ikke akkurat på sparketoivindg skrev: 13 jun 2021, 20:43Ikke i år. Har vært for usikkert om amerikaneren kunne reise hit og eventuelle covidtiltak som ville gjelde. Vi prøver å få til tur neste år.rolf-arne skrev:Blir det tur ... ...oivindg skrev:Bra tips om Stryn, niko og rolf-arne!
Akkurat det der har slått meg også. Veldig mye fint nordpå som IKKE er Lofoten. Stoppa på Senja forrige tur, men da parkerte jeg sykkelen mens jeg var der. Måtte hvile rompa. På neste tur skal Vesterålen, Andøya og Senja utforskes grundig. Om vær og alt annet vil kan det godt hende det blir etter forumtreffet.ErikW skrev: 14 jun 2021, 23:25
Ta Andøya, Sortland og Vesterålen på kryss å tvers. Masse flott å se på. Lofoten imponerte ikke meg mer enn de stedene jeg nevner ført. De skal jeg besøke neste år også, men da skal teltet med!
Helt sant det Niko. Lofoten var som sagt kjempe det også, men Andøya over alt var helt magisk bra. Mer ro også. Vi havnet på en nedlagt stengt vei, som ble til en krøttersti, men selv helt ny R1250 RT, samt BMW 1600 GTL klarte å komme seg gjennom. Der opplevde vi 2 x Havørn på rimelig nært hold også. Det samme på Vesterålen. Tråle rundt der i godt vær er bare fantastiskt.niko skrev: 15 jun 2021, 08:27Akkurat det der har slått meg også. Veldig mye fint nordpå som IKKE er Lofoten. Stoppa på Senja forrige tur, men da parkerte jeg sykkelen mens jeg var der. Måtte hvile rompa. På neste tur skal Vesterålen, Andøya og Senja utforskes grundig. Om vær og alt annet vil kan det godt hende det blir etter forumtreffet.ErikW skrev: 14 jun 2021, 23:25
Ta Andøya, Sortland og Vesterålen på kryss å tvers. Masse flott å se på. Lofoten imponerte ikke meg mer enn de stedene jeg nevner ført. De skal jeg besøke neste år også, men da skal teltet med!
Var den til meg eller Niko?Abel skrev: 17 apr 2025, 16:44 Jeg lurer litt på turen selv. Føler meg programforpliktet til Lindesnes - Nordkapp da jeg har en BMW GSA![]()
Spøk til side - ble denne turen noe av?
@ErikW får svare for seg, mens jeg kan opplyse om at niko takket for seg her på forumet for flere år siden.
Jeg har vært der i Lofoten, Vesterålen og Andøya. Da var vi 8 stk. på tur. En kanon tut i 9 dager med sol.
Ah...takk for oppklaring :) Noen av trådene her er antikke og som relativt ny bruker er det nok lett å plukke opp noen av disse... :)
Enda en Larviking? :) Hyggelig! Er du medlem i Larvik MC-klubb? Har vurdert litt å melde meg inn...ErikW skrev: 18 apr 2025, 23:39Jeg har vært der i Lofoten, Vesterålen og Andøya. Da var vi 8 stk. på tur. En kanon tut i 9 dager med sol.
I år skal jeg oppover igjen til Sortland og Andøya og rote litt rundt der. Ønsker å ligge i telt der det passer og ihvertfall på Bleik på Andøya. Videre over til Senja med ferge fra Andenes og kjøre det meste av veier på Senja. Videre mot Tromsø. Er været knall blir det også videre mot nord.
Starter i Juni rundt 10-15 juni tipper jeg. Er fri som fuglen til å reise når været ser fint ut….
Du er jo fra Larvik ser jeg, så mulighet til å henge med
Hei hei. Jeg bor i Skien, så er ikke langt unnaAbel skrev: 23 apr 2025, 11:54Enda en Larviking? :) Hyggelig! Er du medlem i Larvik MC-klubb? Har vurdert litt å melde meg inn...ErikW skrev: 18 apr 2025, 23:39Jeg har vært der i Lofoten, Vesterålen og Andøya. Da var vi 8 stk. på tur. En kanon tut i 9 dager med sol.
I år skal jeg oppover igjen til Sortland og Andøya og rote litt rundt der. Ønsker å ligge i telt der det passer og ihvertfall på Bleik på Andøya. Videre over til Senja med ferge fra Andenes og kjøre det meste av veier på Senja. Videre mot Tromsø. Er været knall blir det også videre mot nord.
Starter i Juni rundt 10-15 juni tipper jeg. Er fri som fuglen til å reise når været ser fint ut….
Veldig raust av deg å be meg med, men har ikke ferie i de dagene... :)
Ah... nettopp. Skien er en fin sak. Og der er jo CBP. Prøver å ikke ryke på en Triumph. Usikker på om jeg lykkes.ErikW skrev: 28 apr 2025, 22:39Hei hei. Jeg bor i Skien, så er ikke langt unnaAbel skrev: 23 apr 2025, 11:54Enda en Larviking? :) Hyggelig! Er du medlem i Larvik MC-klubb? Har vurdert litt å melde meg inn...ErikW skrev: 18 apr 2025, 23:39Jeg har vært der i Lofoten, Vesterålen og Andøya. Da var vi 8 stk. på tur. En kanon tut i 9 dager med sol.
Veldig raust av deg å be meg med, men har ikke ferie i de dagene... :)Kjenner ikke til Larvik MC. Er selv medlem i Grenland MC i Skien.