Bjerknez skrev: 03 mar 2023, 17:23
AJ skrev: 03 mar 2023, 17:16
Bjerknez skrev: 03 mar 2023, 17:08
Da er togbilett kjøpt. Jeg tar toget fra Fredrikstad som går 09:39. Regner med jeg rusker inn på messen i 12:00 tiden.
Slenger inn noen bilder fra messen i min egen logg her inne. Tenker jeg drar fra messen mot hovedstaden i 16:00 tiden eller noe.
Regner du kan regne med stinn brakke i morra...

Og køgåing... :-)å
Var ganske så mange der i dag allerede kort tid etter at dørene ble åpnet.
Okay. Blir det helt kaos så stikker jeg bare snuta mot Oslo. Å stå en time i kø for å evt. bruke penger strider meg hardt i mot.
Jeg kommer i 12:00 tiden og da har det jo vært oppe ett par timer allerede. Jeg tar ting litt på sparket.
Er det forresten noen som er kjent i Oslo som vet om en typisk pianobar/brunpub som er verdt et besøk? Eller i det hele tatt levende musikk?
Siden du skal ta toget, så har du Sir Winston´s i Karl Johans gate 10, nært Oslo S.
De har både live pianist fredag, lørdag og søndag, ca 12 øl på fat og 35 på flaske.
Den er vel rundt 50 år gammel og brun
Har du/dere lyst på mat, så er Via Village i Vika (Nært Nationaltheateret stasjon) et bra konsept.
Litt som mathallen og er et food court konsept med mange forskjellige restauranter og mat fra forskjellige land/verdensdeler + bar.
Man bestiller via telefonen og betaler med vipps, så får du SMS når den er klar også henter man maten selv.