Ble sammenlignet med Onslow av en tidligere arbeidskollega, så da lagde jeg et nick på bakgrunn av det.

Sikker på at Lille Mann kom ETTER hun hadde lagt vannrett bakover?LilleMann skrev:Jeg kalte meg LilleMann fordi det er ei jente på skolen som er veldig lav av vekst, så hun går rundt til alle og sier "Lille mann!" for å føle seg bedre. Haha, neida, men sier "Lille mann!" hele tiden (selv om hun som regel må legge vannrett bakover for å si det i trynet deres...)
Det var sånn jeg kom på det...
Og så er jeg 15 (og et halvt!), derfor en "liten mann" av alder, og kanskje noen centimeter under gjennomsnittlig høy...
Øøøøh...Snikkeren skrev:Sikker på at Lille Mann kom ETTER hun hadde lagt vannrett bakover?LilleMann skrev:Jeg kalte meg LilleMann fordi det er ei jente på skolen som er veldig lav av vekst, så hun går rundt til alle og sier "Lille mann!" for å føle seg bedre. Haha, neida, men sier "Lille mann!" hele tiden (selv om hun som regel må legge vannrett bakover for å si det i trynet deres...)
Det var sånn jeg kom på det...
Og så er jeg 15 (og et halvt!), derfor en "liten mann" av alder, og kanskje noen centimeter under gjennomsnittlig høy...
Det tror jeg er en god idéBanditmannen skrev:Går kanskje an å integrere denne tråden med denne? :-)
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t=2163" onclick="window.open(this.href);return false;