@Jhn: Ja, det var noe sånt jeg tenkte på. Fant noe greier på Clas Ohlson som jeg tenkte å se nermere på.
@ArcticTiger: Noe ekstra i bagasjen blir det nok.

:-)ArcticTiger skrev: Jeg ville slått av mobilen for helgaDet tar seg ikke ut å prate i mobilen når du er på besøk hos folk
!
Det er jeg helt enig i.Snikkeren skrev:Det kan jo være greit å være utilgjengelig av og til, men når man har småtroll kan det jo være greit å være tilgjengelig.
Nå fant jeg likevel ledningen til USB-kontakten...SheDevil skrev:Mobil'n er stort sett med hele tiden, hvis jeg husker å ta den med...
Har blitt oppringt en del ganger der det har vært alvorlig og har da vært VELDIG glad for at jeg hadde husket den![]()
Den har reddet liv den gitt....
Ska' bli bra, ja!SheDevil skrev:Kan ikke bli annet en knall når forumister møtes
Om du snakker med arrangørene, er jeg sikker på at de kan hjelpe deg til å henge det opp på en grei plassAJ skrev:Ska' bli bra, ja!SheDevil skrev:Kan ikke bli annet en knall når forumister møtes![]()
Har med banneret også. Må prøve å finne en plass hvor vi kan henge det opp... Hvis ikke så får vi festa det på teltet på en eller annen måte.
Da møtes vi i morgenMaxTron skrev:kjører i dag.
Satser på å ta 2-ferga fra Seivika (med forbehold, ting tar ofte lengre tid enn en trur), og kjøre langs kysten av nordmøre oppover til Kyrksæterøra, der skal æ møte Teia og så kjører vi sammen videre.
Er vel på treffet sånn i 8-tida + -