Hurtigruten "Live"

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Godtvoksen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Godtvoksen »

Kawasaki skrev:
Men igjen må jeg si at det er litt for mange nordlendinger som på en måte forurenser hele greiene,og da har jeg ikke hatt lyden på engang :notlistening
Pisspreik! Du er en ekte surpomp - dette er rene 17. mai steming eller kall der norges svar på brasiliansk samba som sprer godt humør og glede. Jeg er stolt over våre nordlendingene, og skammer meg over surpomper og gledesdrepere som deg. Er det rart begrepet vestlandsfanden har oppstått.... :[-(

Brukeravatar
NickNei
Innlegg: 339
Registrert: 20 feb 2009, 21:09
Motorsykkelen din: TS250 XL600V ZZR1400

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av NickNei »

Kawasaki skrev:
NickNei skrev:Det er jo rett og slett kjedelig å se på, men det er bare å se på noe annet ;-)

Når dem er midtfjords så skal jeg være enig,men syns det er interessant å se trange farvann og innseilinger til de forskjellige havnene. Kanskje fordi jeg liker å se om jeg kjenner meg igjen på plasser jeg seilte for mange år siden.

Men igjen må jeg si at det er litt for mange nordlendinger som på en måte forurenser hele greiene,og da har jeg ikke hatt lyden på engang :notlistening Det neste blir vel at dem finner et gjeng med freppere som skal underholde på en eller annen kai der oppe i gokk :mk
Joa, men jeg har nå kjørt en del oppover kysten, og det er jo det som er stas, se fjellsider i slowmotion blir litt.. tregt ja.
Freppere? Heh, jeg lurer på hva de skal finne på som ikke allerede halvgale linselus allerede har vist oss :-) Og jeg er sikker på at du allerede har sett mange, vi/de/dem er blandt oss, overalt, i alle former og farger, og er alltids på en kai nær deg :-)

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Snikkeren »

Godtvoksen skrev:
Kawasaki skrev:
Men igjen må jeg si at det er litt for mange nordlendinger som på en måte forurenser hele greiene,og da har jeg ikke hatt lyden på engang :notlistening
Pisspreik! Du er en ekte surpomp - dette er rene 17. mai steming eller kall der norges svar på brasiliansk samba som sprer godt humør og glede. Jeg er stolt over våre nordlendingene, og skammer meg over surpomper og gledesdrepere som deg. Er det rart begrepet vestlandsfanden har oppstått.... :[-(
No synes jeg kanskje det er på tide å roe litt ned her. Det er ikke nødvendig å bli så personlig i en diskusjon. Noen liker at det er mange folk ute med flagg og lager liv, andre synes det blir for sært at de er der bare fordi det filmes. Sånn er det bare.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Godtvoksen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Godtvoksen »

Snikkeren skrev:
Godtvoksen skrev:
Kawasaki skrev:
Men igjen må jeg si at det er litt for mange nordlendinger som på en måte forurenser hele greiene,og da har jeg ikke hatt lyden på engang :notlistening
Pisspreik! Du er en ekte surpomp - dette er rene 17. mai steming eller kall der norges svar på brasiliansk samba som sprer godt humør og glede. Jeg er stolt over våre nordlendingene, og skammer meg over surpomper og gledesdrepere som deg. Er det rart begrepet vestlandsfanden har oppstått.... :[-(
No synes jeg kanskje det er på tide å roe litt ned her. Det er ikke nødvendig å bli så personlig i en diskusjon. Noen liker at det er mange folk ute med flagg og lager liv, andre synes det blir for sært at de er der bare fordi det filmes. Sånn er det bare.

Vi må vel kunne ha litt sydlandsk/nordnorsk temperatur i en slik diskusjon som dette, hvis ikke blir det jo bare kjedelig... ;e Jeg tror neppe Kawasaki tar det så alvorlig. I motsatt fall så er jeg den første til å beklage.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av jhn »

Æ tur vel ikke at linselusaspektet var den største motivasjonen for folk til å stille opp.
Folk e stort sett engasjerte og entusiastiske selv om ikke NRK skulle være tilstede, i alle fall her i min kommune, dette e nok ikke siste gang i løpet av sommeren æ får høre hornmusikk og se at folk klumper sæ sammen på denne måten.
Æ e ikke så veldig glad i hornmusikk, men det e jo artig at det e litt liv og røre.
Her oppe snakker vi ikke om "piker, vin og sang" men om "øl, f.... og hornmusikk" :knegg

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Kawasaki »

Godtvoksen skrev:
Kawasaki skrev:
Men igjen må jeg si at det er litt for mange nordlendinger som på en måte forurenser hele greiene,og da har jeg ikke hatt lyden på engang :notlistening
Pisspreik! Du er en ekte surpomp - dette er rene 17. mai steming eller kall der norges svar på brasiliansk samba som sprer godt humør og glede. Jeg er stolt over våre nordlendingene, og skammer meg over surpomper og gledesdrepere som deg. Er det rart begrepet vestlandsfanden har oppstått.... :[-(

:lol :lol :lol Kemm ææ,surpomp og gledesdreper :vs Se deg selv i speilet,mann :scratch

Alltid en eller annen som går rett i baret,enten det er snakk om nordlenninger eller bakhjulskjøring med kardang :knegg :knegg
ikkebike.norwegianforum.net

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Kawasaki »

Snikkeren skrev:No synes jeg kanskje det er på tide å roe litt ned her. Det er ikke nødvendig å bli så personlig i en diskusjon. Noen liker at det er mange folk ute med flagg og lager liv,

Roe ned?? Nå som det begynte å bli litt fart i det :lol
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Snikkeren »

Det ante meg at du var ute med fiskesnøret ja. :knegg

Men synes likevel det er viktig å holde seg til sak, og ikke gå på personen.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Godtvoksen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Godtvoksen »

jhn skrev:Æ tur vel ikke at linselusaspektet var den største motivasjonen for folk til å stille opp.
Noen mennesker er alltid flinke til å finne en "unnskyldning" for å feste og lage god stemning, og nettopp det tror nå jeg er motivasjonen. :janikk

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av ArcticTiger »

Har du vært noe ute me vetexen i det siste a GV :-k Eller blir det bare teve :dontknow

Godtvoksen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av Godtvoksen »

ArcticTiger skrev:Har du vært noe ute me vetexen i det siste a GV :-k Eller blir det bare teve :dontknow
Det er en tur hver dag - men ikke så langt som jeg ønsker. Har hus og hage og i følge sjefen så forplikter det. Det er noe hun kaller "vedlikehold" mv... :notlistening

FroD
Innlegg: 94
Registrert: 18 nov 2010, 17:49
Motorsykkelen din: BMW F650 1999
Sted: Ålgård

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av FroD »

Vedlikehold av viktig hus og hage er også, hos min bedre halvdel, prioritert høyere enn mc-mekk her.
Men vi er jo ikke helt enig. :lol
FroD BMW F650 '99

"Hvis jeg skulle levd livet om igjen, ville jeg valgt midtskill"
K.Aukrust

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av RuneMC »

Lurer på hva salgstallene blir for "Hurtigruten minutt for minutt" på Blu-Ray? :D (Hvis de lager det da... ikke alle i målgruppen som vet hva "bittorrent" er tror jeg...)
Kunne jo faktisk være bli et bra resultat om de benytter mediet fullt ut og gir mulighet til å skifte mellom kameravinklene som tas opp.

Synes generelt at programmet har vært mer interessant enn man skulle tro på forhånd fordi det skjer tross alt noe omtrent hele tiden om man har øye for detaljer. Skulle også gjerne hatt kamera med sånn zoom... :knegg
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
MrErling
Innlegg: 195
Registrert: 23 feb 2011, 14:55
Motorsykkelen din: Retro & muscel Bikes
Sted: Drammen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av MrErling »

Jens ringte for å gratulere Kaptein
hahahah :lol
http://www.aftenposten.no/kul_und/article4153717.ece

Ingen tvil om at det nærmer seg valg, og Statspressa er som vanlig ukrititiske, nyttige idioter for sosialistene ( les marxistene).
Dette gir ett flashback til da "seriøse & troverdige" politikkere nærmest løp hverandre ned i døra på Pleiehjem..

http://veggavisen-politikk.origo.no/-/b ... for-fremsk

Brukeravatar
MrErling
Innlegg: 195
Registrert: 23 feb 2011, 14:55
Motorsykkelen din: Retro & muscel Bikes
Sted: Drammen

Re: Hurtigruten "Live"

Legg inn av MrErling »

Godtvoksen skrev:
MrErling skrev:Så noen minutter forleden.
Dødskjedelig

Men bare disse få minutten var det lett å se den politiske agenda.
At alt i Norge er så innsausa politisk venstrevridd relatert.
Hvis man tar seg ørlite tid til bruke de "små grå" til og tenke igjennom det vi ser og opplever, er dette egentlig betenkelig. (Og de færreste av oss begriper omfanget).
Ja, du er nok blant de færreste som begriper at programmet med Hurtigruta er politisk vesntrevridd. Det er jo like vanskelig som å forstå som når du tidligere klarte å få gul hjelm og MC-bekledning til å være reguleringspolitikk... :lol
8)
som jeg skrev; de færreste begriper noe som helst.
Tror du er godt forankret i den kategorien, Godtfjott


:prop:

Svar