Godtvoksen skrev:Jeg gjentar: hvor mange av de bedriftene du nevnte er nyetableringer?Duville skrev:Godtvoksen skrev:Har det vært partipolitisk uenighet om denne tilretteleggingen? Og oppriktig talt, hvor mange av de bedriftene du nevnte er nyetableringer?Duville skrev:
Lyngdal har jeg pekt på tilrettelegging for næringslivet over mange år men dette er visst ikke høyrepolitikk så da er det noe vanskelig å diskutere dette..
Du høres nå bare LITT misunnelig på Kvinesdal kraftpenger...
Hvis det å konstantere fakta er å være misunnelig så er jeg visst misunnelig. Forøvrig var jeg ikke helt klar over hvor mye penger det er snakk om før jeg var med å bygge en golfbane til 50 mill i Kvinesdal. Riktig nok ved hjelp av Tinfos men uten kommunen og kraftpenger hadde dette aldri kunne blitt gjennomført..... Enkelt å være sosialist da.
Har det vært partipolitisk uenighet? nei, det er enklest å sitte på med ei skute med ett godt mannskap. Da kommer man like fort frem like fort som mannskapet uten å gjøre noe som helst......
Det var da svært til mas....!
Kivi har nettopp flyttet inn i nytt bygg, Bunnpris er nyetabelering i nytt kjøpesenter på Meieritomta sammen med Glapris og andre, OBS Stormarked kommer i nytt kjøpesenter på ca 30 000 m2 på Rom i Lyngdal hvor spaden settes i jorda nå i løpet av vinteren, Sentrumsgården er kjøpesenter etablert 3 - 4 år siden, Alleen Senter bygges i dag om og arealet utvides med ca 150 - 200 % - skal vi fortsette - privat barneskole med søkere fra nær og fjern og full skole,
Hva vil du frem til med ditt gjentatte spørsmål? Hvor mange etableringer har Ap kommunen Kvinesdal fått på plass, for eks på den nye industriområdet på Kvinesheia?